סערה! גל גברעם חזרה לבית "האח הגדול" והזמינה ליהודה יצחקוב ניידת משטרה!

שוטרים פלשו לבית האח הגדול?! לא תאמינו איזה דיווח עסיסי הגיע למערכת על ידי אחת המודחות האחרונות של האח הגדול. מסתבר שהרשת גועשת בעקבות סדרת תגובות שכתבה גל גברעם נגד יהודה. כדאי לציין בהקשר זה, שבעבר היא אמרה שהיא ספגה מיהודה התעללות כל כך קשה עד שהיא חשבה שצריך היה לזמין לו ניידת משטרה ולשלוח אותו לחקירה על איך שהתנהג בבית.

וואו זה פשוט מטורף, הרשת גועשת בימים האחרונים בעקבות קרב פומבי שהתפתח ברשתות החברתיות בין מעריציו של כוכב העונה של האח הגדול יהודה יצחקוב לבין גל גברעם אשר הודחה מבית האח הגדול לאחר שהתמודדה בקרב הצבעות של הצופים מול יהודה יצחקוב, ג'וזי זירה וליאור כלפון. כאמור היא הפסידה והודחה וכעת היא מלבה את היצרים ברשץ בעקבות פוסט הומוריסטי שפורסם במקור בעמוד של "הפשוטע" באינסטגרם.

באותו פוסט נרמז כי יהודה יצחקוב הוא למעשה חיקוי עלוב של אחד מהדיירים המפורסמים ביותר בבית האח הגדול, שי חי. וזה הרגיז מאוד את המעריצים של יהודה שהחליטו להגיב על כך: "יהודה שלנו עובר הכפשה ורדיפה יומיומית על ידי אותם אנשים שזקוקים לעוד 3 דקות של תהילה על חשבונו. אנשים יעשו הכל בכדי לפגוע בו ולהכפיש את שמו יהודה עובר תהליך ודרך מדהימה בתוך בית האח. מלבד זה יהודה שימש ומשמש דוגמה לנוער שלנו".

לאחר התגובה הזו, גם גל גברעם החליטה לדבר ולחשוף את האמת שלה: "לא נעים לי להיות זו שאומרת את זה אבל מסע ותהליך של שינוי לא עוברים בשלושה חודשים. זה עניין של טיפול אישי, מקווה בשבילו שבאמת יעבור שינוי למרות שזה לא יכול באמת להצליח ולעבוד בפריים טיים. בעקבות זאת היא ספגה טענות נוספות מהגולשים אשר גרמו להרחיב יותר על היחסים הרעועים שהיו לה עם יהודה.

וכך היא ענתה להם: "יו איזה מגזימים!! בסך הכל פוסט מצחיק של הפשוטע. דיי חברים פרופורציות אני עוד מחזיקה את עצמי ולא מספרת על כל התעללויות שחוויתי ממנו, אני מבינה שיש אנשים שאוהבים אותו והכל בסדר. אני לא מתחברת, אני ספגתי השפלות מימנו על בסיס יומי לא אתם אז לכו לשתות כוס מים".  כזכור לפני כמה ימים דיווחנו לכם על מכתב האזהרה שקיבלה גל מאימא של יהודה חיימוב ובו היא נדרשה להפסיק להשמיץ את יהודה, מעניין כעת לראות אם אימא של יהודה אכן תגיש תביעה משפטית נגד גל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן