חשיפה! הפקת "האח הגדול" שוקלת לשדר פרק גלגל הצלה – האם לינור תחזור לרמי?!

הלם הלם הלם! בהפקת התוכנית שוקלים לעשות פרק מיוחד של גלגל הצלה ולהחזיר את אחד המודחים. האם גל גבערם תחזור לבית? האם נראה שוב את רונית בבית? או את אילון? בכל 11 העונות של האח הגדול, לא היה פרק של גלגל הצלה בישראל. מדובר בשינוי מהפכני, פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם בפרטים הבלעדיים והראשונים!

לא תאמינו אבל יש לנו ידיעה מרעישה בשבילכם מדובר במשהו שיזעזע את עולמכם במיוחד אם אתם צופים אדוקים של האח הגדול, לפורטל עומרי חיון הגיע מידע בפרסום ראשון לפיו הפקת התוכנית שוקלת לשנות את חוקי הפורמט ולהוסיף אפשרות של גלגל הצלה לתוכנית. אם דבר כזה אכן יקרה זו תהיה הפעם הראשונה שדבר כזה מתרחש באח הגדול בישראל, אם כי בגרסאות אחרות של האח הגדול ברחבי העולם, הכניסו בעבר את האפשרות הזו לתוכנית והצופים נותרו בהלם!

אין ספק שמדובר ברעיון שישנה את חוקי המשחק במידה ודבר כזה אכן יתרחש, המתמודדים ייאלצו לקחת זאת בחשבון בזמן החישובים האסטרטגיים שלהם, כי יהיו השלכות לכל התכתשות ביניהם לבין הדייר המודח. לאחר שמתמודד שיודח יצליח להשיג את גלגל ההצלה ולחזור לתוך הבית, הוא מן הסתם יחפש להתנקם בכל מי שהיה מעורב בהדחתו, זה עשוי לגרום לעלילה של התוכנית להיות הרבה יותר סוערת ממה שראינו עד עכשיו.

דמיינו עד כמה יהיו מתוסכלים מתמודדים שיצליחו להישאר בבית תקופה ארוכה רק בשביל לראות את המתמודד שהם הצליחו לגרום להדחתו חוזר לתוכנית בדלת האחורית בזמן שהוא ככל הנראה חמוש במידע נוסף אותו הצליח לקבל בזמן שהיה מחוץ לבית. דבר כזה מן הסתם יעניק לו יתרון גדול על פני שאר המתמודדים שהצליחו להדיח אותו, מצד שני, אנו הצופים עשויים להפיק הנאה גדולה יותר וסיפוק מצפייה במתמודד סוגר חשבונות.

אם באמת השינוי הזה ייכנס לתוקף בעונה הנוכחית של האח הגדול, אנחנו עשויים לקבל בחזרה חלק מהמתמודדים שהכי אהבנו העונה, כמו למשל גל גברעם שעלולה לחזור ולשמח מאד את בן הזוג שלה בבית – תום.. או שאולי בכלל לינור תחזור לרמי? אבל כרגע גורמים בהפקה אומרים לפורטל עומרי חיון שהם שקלו לעשות את המהלך הזה בהפתעה גמורה ככה שיכול להיות שבגלל הפרסום שלנו יבטלו את המהלך.. אופס. מצטערים מודחים יקרים.. אבל לכו תדעו אולי ההפקה תפתיע את כולנו עם פרק גלגל הצלה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן