צפו! הסרטון שגרם להדחה של לינור סביניק: "קוקסינל מארץ הקוקסינלים, כוסית הומו הג'וזי הזה"

לא תאמינו אבל הצלחנו לשים את היד על הסרטון שקדם להדחה של לינור סביניק, מדובר בסרטון קשה בו לינור טוענת שג'וזי זירה הוא מתחזה והוא לא באמת סובל מהתקפי חרדה. והיא גם קוראת לג'וזי בשלל כינויים כמו: "קוקסינל מארץ הקוקסינלים", "כוסית מארץ הכוסיות". האם זה מה שגרם לה להפסיד את המשחק?

איזה ערב סוער קיבלנו אמש בבית האח הגדול, אחרי אין ספור רגעים מותחים, נאלצנו להיפרד מאחת הדיירות הוותיקות של הבית, שהייתה חלק מאוד חשוב בחבורה של רמי ורד. ואם עדיין לא ניחשתם, אנחנו מתכוונים ללינור סביניק, שהפכה למודחת העשירית העונה של בית האח הגדול. כעת מסתבר שמספר שעות לפני שהודחה, הופץ ברחבי הרשת סרטון נוראי שלה בשיחה עם רמי ורד שיכול להיות שהיה זה שגרם להדחתה. הסרטון המדובר הופץ כמו אש בשדה קוצים ברשת.

מדובר בסרטון לא קל לצפייה, למרות שהוא לא עולה על דקה שלמה, לאורך כל הסרטון לינור לא מפסיקה לטנף על המתמודד ג'וזי זירה, היא משתמשת באינספור ביטויים פוגעניים בשעה שרמי ורד, מאזין לכל הטענות שלה עם חיוך מאוזן לאוזן. מדובר ברגע שבו היא ממש לא נראית במיטבה, היא לא שומרת על השפה שלה ופשוט נותנת דרור לכל אותן מחשבות רעות שהיא הדחיקה במשך כל התקופה הזו.

בסרטון הזה, המסכה יורדת מפניה של לינור סביניק בצורה כמעט מוחלטת, די משעשע שהיא בחרה לעשות זאת דווקא בזמן פורים בזמן שכולנו עוטים מסיכות היא בוחרת להסיר את המסכה שלה ומראה לנו עד כמה היא לא מסוגלת להכיל יותר חלק מדיירי הבית. אנחנו דיי בטוחים שעד לרגע זה אף אחד לא הצליח לצלם אותה באופן הזה, בצורה שהיא לא מתבטאת ללא עכבות.

הדבר המעניין הוא שלפני כמה ימים הרשת סערה בעקבות הפרק ששודר בשבוע שעבר, בו רמי ורד הראה לכולם עד כמה רכושני הוא מסוגל להיות כלפי לינור סביניק והמון צופים של התוכנית העבירו ביקורת קשה על ההתנהלות שלו. זה אפילו הטריד כמה ארגונים שדואגים לזכויות נשים שהזדרזו להוציא הודעות גינוי לדגם הזוגי שנראה על המסך בין רמי ורד ללינור סביניק וכעת הזוגיות הזו הגיע לסיומה כשלינור משלמת את המחיר ולא רמי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן