הותר לפרסום: בן 23 נעצר לאחר שניסה לרצוח את אופירה אסייג והילדים שלה

מי ניסה ואיים לרצוח את אופירה אסייג והילדים שלה? אתם בטח תופתעו מאוד לשמוע על זה אבל אנחנו חייבים לגלות לכם שיש מי שמצליח לגרום לאופירה חרדות, מסתבר שכבר תקופה ארוכה היא סובלת מהטרדות ואיומים ברשת וכעת היא סוף סוף חושפת את זה.

ביום שישי האחרון בתוכנית של אופירה וברקוביץ שמשודרת בערוץ 12, חשפה מנחת התוכנית אופירה אסייג כי היא סובלת מאיומים קשים. אותם איומים שהיא קיבלה, הצליחו לערער מאוד את הביטחון האישי שלה ועוררו אצלה פחדים נוספים לגבי בטיחותם של בני משפחתה, כתוצאה מכך פעלה המנחה כדי לנסות לעצור זאת והיא הגישה תלונה במשטרה. וזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לה.

הכל התחיל לפני כמספר שבועות אז קיבלה אופירה אסייג באינסטגרם הודעה מאוד מפחידה שגרמה לה להאמין שהיא נמצאת בסכנה של ממש. ההודעה נכתבה בזו הלשון: "תתכונני, אני בדרך אלייך הביתה. לך ולילדים שלך יהיה סוף". אופירה הבינה שהיא חייבת לפעול מהר. והיא הגיעה אל תחנה המשטרה הקרובה לביתה והגישה שם תלונה רשמית בעקבות האיום המחריד.

למזלה במשטרה פעלו מהר ויחידת הסייבר החלה לבצע חקירה באמצעים טכנולוגיים אשר חשפו את אותו בחור שאיים על אופירה עוד באותו היום שבו היא הגישה את התלונה. המשטרה הצליחה לאתר את הבחור – גבר בשנות ה-20 לחייו מירושלים המשטרה זימנה אותו לחקירה בתחנה. לאחר שהגיע החשוד לתחנה הוא החליט להתנצל על כך. אך המשטרה לא הסתפקה בזה ודאגה להוציא לו גם צו הרחקה מאופירה אסייג וממקום המגורים שלה.

ההודעה המפחידה ששלח לאופירה החשוד, נשלחה לאחר הריאיון שקיימה אופירה עם גדעון סער בתוכנית שלה ושל ברקו. והיא החליטה לחשוף את זה בריאיון שערכה עם אשתו גאולה אבן. אז היא אמרה: "אני לפני חודש הגשתי תלונה במשטרה על איומים על חיי". מסתבר שזאת לא הפעם הראשונה שאופירה מקבלת איום שכזה בעבר היא סבלה מאיומים נוספים. כעת בעקבות האיומים החוזרים על חייה, נמצאים סביב ביתה בצפון בתל אביב מאבטחים באופן קבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן