נשבר לי הלב: כוכבת רשת ענקית התאבדה לפני מספר דקות! צפו בסרטון הפרידה שפירסמה

כמה עצוב: כוכבת רשת מאד מצליחה שמה קץ לחייה בהתאבדות. כוכבת הטיקטוק דזהריה שפר בחרה לסיים את חייה בגיל 18, היו לה מאות אלפי עוקבים אבל זה לא הספיק כדי לסייע לה להתגבר על הבעיות שמהן היא סבלה

אבל כבד נפל על משתמשי טיקטוק ברחבי העולם לאחר שדווח כי דזהריה שפר בת ה-18 מלואיזיאנה הלכה לעולמה בגיל צעיר כל כך. דזהריה הייתה כוכבת באפליקציית הסרטונים הפופולארית שם הייתה ידועה בכינוי "Dee". היא זכתה להצלחה מסחררת והיו לה המוני עוקבים, 1.4 מיליון ליתר דיוק. היא נהגה לתעד את חייה ברשת תוך כדי יצירת סרטונים ויראלים הכוללים גם אתגרי רשת פופולאריים. היו לה גם אלפי עוקבים ברשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם ויו טיוב.

יום לפני שהיא נמצאה ללא רוח חיים היא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה סדרה של סרטונים הכוללים את הכותרת "הפוסט האחרון" אבל אף אחד מהעוקבים שלה לא הצליח להבין כי היא מדברת על היום האחרון של חייה. על פי מה שנרמז על ידי אביה, דזהריה בחרה לסיים את חייה בהתאבדות והיא סבלה מבעיות נפשיות וזה ממש מצער לשמוע שלמרות ההצלחה המסחררת שהיא הצליחה להשיג בכוחות עצמה, היא עדיין לא הייתה מרוצה מחייה.

יחד עם זאת, צריך גם להדגיש שיש עוד הרבה מה לגלות לגבי המקרה שלה. יכול להיות שהיא התמודדה עם בעיה נפשית שהייתה קצת גדולה על מידותיה הקטנות. בעיות מהסוג שנערות בגילה הצעיר עדיין לא בשלות מספיק מכדי להתמודד איתן. ובמיוחד לאחר שהיא חשפה את חייה לעיני כל. צריך להבין שלפעמים יש מחיר נפשי קשה מאוד למי שבוחרים לחשוף את חייהם לעיני כל. ואנחנו נמצאים רק בתחילת המהפכה הדיגיטלית הזו.

לאחר הטרגדיה העצומה שנפלה על המשפחה כרעם ביום בהיר, אביה של דזהריה שפר ספד לה ואמר: "הבת שלי דזהריה עזבה אותנו מוקדם מהצפוי, היא נקראה על ידי מלאכי השמיים כדי לעוף איתם למעלה. היא הייתה החברה הקטנה הכי טובה שלי ואני לא הייתי מוכן בשום צורה לקבור את הילדה שלי. היא הייתה ילדה שמחה והיא כל כך שמחה לראות אותי חוזר הביתה בכל פעם כשהייתי נמצא בנסיעות בגלל העבודה. הלוואי שהיא הייתה משתפת אותי על המצוקה הנפשית שלה והמחשבות האבדניות שלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן