בן אל תבורי בהלם! אורטל עמר חושפת: "אני לא פוסלת זוגיות עם אישה"

מאוהבת באישה? אורטל עמר חושפת את האמת על הסכסוך המר עם בן אל תבורי, ורומזת מה היה חסר לה בזוגיות ביניהם. אבל יחד עם זאת היא יודעת שחייבים להמשיך הלאה, והיא משחררת הצהרה מפתיעה על הזוגיות הבאה שלה ממש לא חייבת להיות רק עם גבר ואין לה בעיה להיות בזוגיות לסבית עם אישה

לסבית? ההצהרה הדרמטית של אורטל עמר השאירה אותנו ללא מילים! האמון של אורטל עמר במין הגברי נסדק, וכבר לא קיימת דרך חזרה. לאחר הזוגיות המתוקשרת עם בן אל תבורי, הכוכבת של גיא פינס, הבינה שהיא לא מסתדרת עם גברים שמנהלים אורח חיים של כוכבי רוק, שגרת חיים שכוללת מסיבות פרועות עד השעות הקטנות של הלילה, הרבה מעריצות והשקמה בשעות הצהריים. עכשיו היא כבר מבינה, שהיא לא מסוגלת להכיל אורח חיים שכזה. בריאיון האחרון שלה הצהירה אורטל שהיא מעוניינת בגבר שיש לו מוסר עבודה.

כמו שאתם זוכרים אורטל עמר, הפכה לידוענית לא רק בגלל הקריירה שאותה היא פיתחה בתעשיית הבידור אלא גם בגלל בן הזוג הקודם שלה, בן אל תבורי. הם היו בזוגיות במשך שלוש שנים ונפרדו לאחר לידת בנם המשותף, תו פרינס. הפרידה שלהם הייתה מהירה מאוד, הם למעשה נפרדו ש-תו היה רק בן חודש וחצי. האמת שזה קצת מבאס בשבילו ואי אפשר שלא לכאוב את כאבו כי הוא התחיל את חייו ללא מסגרת משפחתית יציבה.

אבל לפחות הוא נולד להורים הנכונים, שיעשו הכל בשבילו. ואורטל גם בעצמה העידה שהחיים כרגע מתחילים לחזור למסלולם, לשגרה רגועה יותר והיא ובן אל מצליחים בשלב זה לחלק ביניהם את המטלות בצורה הגיונית, היא אפילו הודתה שבן אל שלח לה תמונה לאחר שהכניס את הילד לגן, כלומר הם סוף סוף הצליחו לחזור לתפקד כהורים למרות שהזוגיות שלהם קרסה. כולנו זוכרים את הרבים הקשים שהיו ביניהם לאחר הפרידה שהסלימו עד לכדי הזמנה של ניידת משטרה.

ובכן נראה שאורטל ובן אל כבר השאירו את זה מאחוריהם, לבן אל כבר יש בת זוג חדשה שדיווחנו לכם עליה, בר פרץ ושמה של אורטל עמר נקשר לאחרונה לבר ברימר, אבל היא כבר הספיקה להודות בכך שמדובר רק בידידות ולא ביחסים רומנטיים. לאחר הזוגיות הלא יציבה שהייתה לה עם בן אל, אורטל נמצאת במקום בו היא מחפשת כתף חמה ויציבה להניח עליה את הראש: "מי שיהיה איתי צריך להיות גבר גבר". ואם הוא לא גבר גבר אז אפשר גם שתהיה אישה, כן אתם קוראים נכון, אורטל כתבה שאין לה בעיה להיכנס לזוגיות גם עם האישה הנכונה, ככה שכל האפשרויות נמצאות על הפרק מבחינתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן