"עכשיו אפשר לספר" – הגר משה מ"חתונה ממבט ראשון" נכנסה להריון מניר פור?!

כולם כבר רוצים לראות את ניר והגר מחתונה ממבט ראשון נכנסים להריון, אנשים פשוט אוהבים סוף טוב והם צריכים את הקלוז'ר הזה. אבל זה לא רק זה,  הם הרי לא כל כך צעירים ורבים דאגו מכך שיהיה להם קשה לעשות זאת, אבל עכשיו הגר חשפה בפנינו את האמת על התהליך שהיא עברה. 

ניר פור והגר משה זכורים לכולנו מהעונה השלישית של חתונה ממבט ראשון, לפני מספר ימים דיווחנו לכם על השמועות שהופצו ברשת בנוגע לכך שהגר נכנסה להריון. וחשבנו שהם כבר בדרך להקים משפחה ולגדל ילדים, אבל נראה שיש עוד כברת דרך לפניהם. כי הגר חשפה שהיא הקפיאה ביציות והיא לא מרגישה את הלחץ להיכנס להיריון במהירות במיוחד בזמן ששניהם כל כך עסוקים בקריירות שלהם.

הרבה אנשים הופתעו מהצעד של הגר אז היא החליטה פשוט להסביר את מה שהיא עשתה: "הייתי בת 37 באמצע לימודי רפואה במסלול סופר תובעני במקביל לעבודה במשרה מלאה. איפה אני ואיפה זוגיות, איפה אני ואיפה הורות. פתאום נפל איזה אסימון שאני לוקחת את המושכות לידיים שלי, שאני לוקחת אחריות על הבחירות שלי ועומדת מאחוריהם. הבנתי שהפחדים שלי תמיד יהיו שם אבל אני לא יכולה לתת להם לנהל את חיי".

כיום הגר בת 40 ועכשיו כשהיא מצאה בן הזוג המושלם, רבים בסביבתה הקרובה והרחוקה לא יכלו להתאפק והרגישו צורך ללחוץ עליה להיכנס להיריון במהירות ולכן ככל הנראה היא הרגישה שהיא חייבת לעדכן את כולם שהיא עשתה את הצעד הזה והם יכולים להירגע, ואז היא הוסיפה: "אני עשיתי את ההליך הזה לראשונה לפני 4 שנים כמעט, וברגע שהתעוררתי מהרדמה הבנתי כמה זה היה נכון. לא כי זה מאפשר לי להיות שאננה ממש לא, כי זה נותן כוח, זה פותח עוד דלת, זה שם את המציאות על השולחן".

ועכשיו אחרי החשיפה הגדולה של הגר, היא יכולה להמשיך לתכנן את חייה המשותפים עם ניר פור ללא הלחצים החיצוניים שהופעלו עליהם. כפי שדיווחנו לכם לפני כמה ימים, הזוג המאוהב עומד לעבור שינוי נוסף בקרוב. לפי המידע שהגיע אלינו הם מתכננים לעבור לדירה גדולה בצפון הישן בת"א, באזור פארק הירקון. עד עכשיו כזכור הם התגוררו בדירות הקודמות שלהם, כאשר לפעמים הם השתמשו בדירה של ניר בהרצליה ובמקרים אחרים בדירתה של הגר בתל אביב.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן