פרשה חדשה?! הזמר אייל גולן שוב פעם נעצר על ידי שוטרים ברחוב והכל מצולם!

מה רוצה משטרת ישראל מהזמר אייל גולן? ולמה שוטרת עצרה אותו ברחוב בזמן שהכל מצולם? הזמר קנה רכב חדש ורצה מאוד לנסות עד כמה רחוק הוא יוכל להגיע איתו, ואז עצרו אותו השוטרים! האם אייל גולן שוב הסתבך?

שוב זה קרה לו, אייל גולן נעצר על ידי ניידת משטרה. אנחנו חשבנו שהוא השאיר את התקופה הזו הרבה מאחוריו, אבל כנראה שכחולי המדים מאוד אוהבים אותו. ככה זה שאתה הזמר המצליח בארץ ואתה נוסע על רכב שטח מהמם. רק שהפעם כוונת השוטרים לא הייתה לחקור אותו או לתת לו דוח על עבירת תנועה הם פשוט מאוד רצו להצטלם איתו יחד עם הרכב הסופר מגניב שהוא קנה.

השוטרים הבחינו בו בזמן שנסע בחזרה לרחובות והם לא הצליחו להתאפק אז הם החליטו לבקש ממנו לעצור בצד הדרך כדי להתרשם מהרכב המיוחד וגם בשביל לבקש סלפי עם הזמר המפורסם. אייל גולן הסכים כמובן להעניק להם את מבוקשם והם איחלו לו נסיעה טובה כשסיימו להצטלם. אייל רכש הרכב הזה בסיום הסגר וישר יצא לבחון את הביצועים שלו בזמן אמת, הרכב עלה לו 250 אלף שקל, אתם יודעים איך זה עובד, גברים עם הרבה כסף וזמן פנוי זה מתכון ודאי לרכישות של "צעצועים יקרים".

ואם כבר צעצועים יקרים, האם שמעתם על המושג משבר גיל ה-40? יש גם כאלה שקוראים לו משבר אמצע החיים, המומחים מגדירים את התופעה כמצוקה נפשית שמגיעה מתוך התרחשותם של אירועים שונים בחייו של אדם שמחזקים את התפיסה שלו לגבי סופיותם של החיים ואת העובדה שהחיים לא יימשכו לנצח. וגם אייל גולן כנראה מבין שהוא מזדקן בדיוק כמו כולנו רק שאצלו זה מתווסף גם להרבה מאוד עושר וזמן פנוי.

לפי הקלישאה, הרבה מהגברים יבחרו לרכוש מכונית עם גג פתוח בגיל הזה, סוג של סמל סטטוס לגבריותם הפרועה והחופשית אבל תעשיית המכוניות לא עצרה בזמן אלא המשיכה להתפתח וכיום היא מציעה מכוניות לא פחות פרועות, בדיוק כמו הכלי החדש שרכש אייל גולן. אז נכון זה סוג של פיצוי מאוחר כי אייל גולן כבר לא ממש בן 40, למען האמת הוא יחגוג יום הולדת 50 בעוד כחודשיים ואנחנו בטוחים שהוא יעשה זאת בסטייל ובצורה שתבהיר לכולם מי הוא הזמר הכי מצליח בישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן