בן הזוג של בריטני ספירס תוקף את אבא שלה: "הוא פשוט זין מרושע ואכזר שישחרר אותה"

אמריקה מתעוררת! אחרי הסרט המטורף על בריטני ספירס בית המשפט החליט לחלק את האפוטרופוס על בריטני ספירס ב-50 אחוז לחברה פרטית של ספירס ו-50 אחוז לאבא שלה. ומה היה לבן הזוג הלוהט שלה להגיד לצלם פפראצי על אבא של בריטני? "הוא זין מרושע"

בריטני ספירס, שוב חוזרת לכותרת, כלומר יותר הנכון החבר שלה סם שפשוט לא יכול לסבול את המצב המורכב עם האנשים הכי קרובים אליה, אותם אנשים שמנהלים את הקריירה שלה שגרמו לה לסבול וניהלו אותה ביד רמה. הביקורת החריפה שלו מכוונת בעיקר לעבר ההתנהלות של אבא שלה, ג'יימי ספירס. לדעתו מדובר באדם מנוול והוא מכנה אותו לעיני כל העולם "זין מוחלט" על כך שהוא שכל הזמן מציב לו ולבריטני מכשולים לאורך הדרך ומונע מהם לממש את אהבתם, פורטל עומרי חיון יצא לבדוק מהיכן מגיעה תחושת התסכול.

למי שלא מכיר את הפרטים, בריטני ספירס וסם אשגארי נפגשו לראשונה לפני חמש שנים, על סט הצילומים של "מסיבת פיג'מות", זהו קליפ שבריטני צילמה ב-2016. לפי הגרסה הפופולארית בריטני ניגשה אל סם ואמרה לו: "היי, נעים מאוד, אני בריטני, וסם אשגארי ענה לה בהתחכמות: "סליחה, תזכירי לי שוב מה השם?'. יותר מאוחר הוא הודה שהוא בסך הכל ניסה להצחיק אותה אבל זה לא כל כך עבד לו באותו הרגע.

למרות זאת, הייתה כימיה בין השניים והם החליפו טלפונים והחליטו להתחיל לצאת לדייטים, בדייט הראשון שלהם הם יצאו לאכול סושי ולאחר מכן כבר הוא הפכו לזוג ובריטני החליטה להודיע על זה לכל העולם. וכעת החבר שלה מטיח עלבונות באביה, ג'ימי ספירס. כזכור, לאחר ההתמוטטות הנפשית של בריטני ב-2007 אביה שלא היה בכלל חלק פעיל בחייה עד אותה נפילה קיבל עליה אפוטרופסות ויש לו את הסמכות המשפטית לקבל החלטות בשבילה. ובריטני נמצאת תחת האחריות שלו כבר 13 שנה באישור בית המשפט! מצב מטורף!

לפני מספר חודשים פורסם שבריטני מנהלת מאבק משפטי עם אביה ועל כך שהיא מפחדת ממנו ולא מתכוונת לחזור להופיע כל עוד הוא נמצא בתמונה. ועכשיו גם הבויפרינד סם אשגארי מצטרף אל המאבק ומפרסם פוסט בו הוא אומר שאבא שלה לא מפסיק להטריד אותם ומנסה לשלוט במערכת היחסים שלהם. יחד עם זאת, הוא אומר שהוא לא רוצה להרחיב יותר מדי על כך בגלל רצונו לשמור על הפרטיות.

בתוך כך, בימים האחרונים מסתובב ברשת סרטון ויראלי בו רואים את מנחה הטלוויזיה קרייג פרגוסון, מסרב ללעוג על בריטני ספירס לאחר שלל האירועים הקשים שהיא חוותה. מדובר בקטע מתוך תוכנית הלילה שאותה הנחה ב-2007. במונולוג הפתיחה שלו הוא הבהיר כי הלילה הוא לא מתכוון להתלוצץ על כל האירועים הקשים שאיתם מתמודדת הזמרת: "כי היא רק בת 25, יש לה שני ילדים והיא בעצמה ילדה". בזמנו הוא היה בטוח שיפטרו בגלל שהוא סירב להתבדח על הנושא אבל כיום הוא זוכה לשבחים רבים בעקבות אותו מונולוג בפתיחת התוכנית. אולי כל זה קשור גם למחאה של מערצים של הזמרת שטענו שאבא שלה אישפז אותה בכפייה כמה פעמים ולא נותן לה לעשות כלום ללא אישור שלו. המערצים הכינו שלטים ויצאו למחאות מול בתי המשפט.

ויש גם חדשות טובות: אתמול בשעות הלילה המאוחרות השופטת צידדה בבריטני ואישרה את צירופה של חברת ״בסמר״ שתחלוק עם אביה- ג׳יימי ספירס את האפוטרופסות 50/50. מדובר בחברת ניהול כספים שבריטני כבר תקופה ארוכה מנסה שתחליף את אביה, ועכשיו הוא לא האחראי הבלעדי עליה- לפי ההערכות הכל בזכות הסרט הדוקומנטרי ״להפליל את בריטני ספירס״ שעלה בדיוק לפני שבוע ותרם לקידום המאבק שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן