גל גברעם חשפה בשידור חי: "טום אביב בא עם טבעת, עמדנו להתחתן"

הלם! גל חשפה את האמת הסודית על טום אביב! זוכרים את האקס המיתולוגי של גל גברעם? אנחנו מתכוונים לתקופה בה היא יצאה עם השף המוכשר טום אביב. מסתבר שהם היו ממש קרובים למיסוד הקשר. 

אמנם הזוגיות של כוכבת האח הגדול גל גברעם והשף הידוע טום אביב זה כבר מים מתחת לגשר, אבל יש לנו מידע ממש עסיסי על תקופת הזוגיות המתוקשרת שלהם. לפי המידע שהגיע לפורטל עומרי חיון, מסתבר שהשניים כבר היו ממש קרובים להיכנס מתחת לחופה. עד כמה קרובים? ובכן בואו נגיד שגל כבר הייתה מוכנה נפשית ללבוש שמלת כלה לבנה ולשמוע את הרב אומר "מקודשת, מקודשת, מקודשת" כי עוד לפני שיחסיהם הגיעו לסיומם טום שלף את הטבעת והציע לגל נישואים.

את הפרטים המעניינים האלו זכינו לקבל בעקבות שיחה שערכה גל עם אלמוג חדד בבית האח הגדול. באותה שיחה שיתפה גל את אלמוג בכך שהיא קיבלה טבעת מטום והייתה כבר מוכנה להתחיל בחיים משותפים ובהמשך אף להקים משפחה. וזהו פרט חדש שאותו טרם ידענו על מערכת היחסים של השף וכוכבת הרשת ואנחנו שמחים לשתף אתכם במידע. כזכור לפי פרסומי העבר, טום וגל התחילו לצאת עוד לפני שהיא הייתה בת 18, הם שמרו על כך בסוד וחיכו עד לרגע שהיא תהפוך לחוקית.

לאחר מכן, הם שיתפו את כל עולם הבידור בכך והחלו לבלות המון זמן ביחד. בשיאה של הזוגיות שלהם, הם אף החליטו לטוס ליפן ביחד, וכפי שדיווחנו לכם כאן אצלנו בפורטל עומרי חיון, במהלך אותה טיסה, הציעה גל לטום לקיים יחסי מין על המטוס וטום ענה לה שהוא כבר ניסה את זה והוא לא נהנה מזה במיוחד. כזכור גל עשתה זאת כי היא ידעה שהיא עומדת לקבל מחזור בקרוב והיא נורא רצתה לראות איך זה מרגיש לעשות סקס בחו"ל.

הזוגיות שלהם הגיעה לסיומה לאחר שמונה חודשים סוערים, כשגל כבר הייתה חיילת בצה"ל ולאחר שטום חזר מטיול בתאילנד. מאז כידוע גל נכנסה לאח הגדול ושם היא נכנסה לזוגיות עם תום אחר, תום חיימוב. ואילו על טום עברה שנה קשה עם משבר הקורונה והפסקת הפעילות של תחום המסעדנות מה שהוביל אותו לסבול מדיכאון ולפתח הרגלים של שתייה מוגברת של אלכוהול בשעות מוקדמות של היום. טום סיפר כי מה שהוביל אותו לכך היה חוסר המעש והשהות הארוכה בבית אבל כיום הוא כבר נמצא במקום טוב יותר ועומד לפתוח מסעדה חדשה בקרוב.

אבל זה לא הכל! רוצים לראות את סרטון הצעת הנישואים והטבעת של טום אביב לגל גברעם? וידאו בלעדתי השהדלפתי נמצא בדף הבא של הכתבה! לחצו כאן להמשך וצפייה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן