אדל בספלוב חושפת: "זאת השרמוטה שבעלי בגד בי איתה" צפו בתמונות! בלעדי!

כולם בתעשייה מדברים על הבגידות בזוגיות הזאת – בשבוע האחרון חשפה אדל בספלוב בצורה מפורשת את הצלע השלישית שניסתה לחדור לזוגיות שלה עם מאץ' עבד, אדל כתבה: "ילדה קטנה ומסכנה ניסתה לפגוע בזוג נשוי עם ילדה." פורטל עומרי חיון מעדכן אותכם בפרטים האחרונים של הפרשה

אדל בספלוב שהעלתה אמש (ראשון) לרשתות החברתיות תשובות הומוריסטיות לשאלות קשות שנשאלה על ידי עוקביה בעניין היחסים שלה עם בעלה. "מאץ' בגד בך את לא יודעת מה הערך שלך וחבל", כתב אחד העוקבים. "צריכה לבדוק בויקיפדיה", השיבה בספלוב בציניות. אחר קבע: "בשביל כסף את נשארת עם גבר שלא נאמן לך, קצת פתטי לדעתי". השיבה בספלוב: "רק בשביל כסף".

כוכבת הריאליטי אדל בספלוב מודעת היטב לשמועות הרבות שמתרוצצות ברשת על בעלה מאץ' עבד. לפי אותן שמועות, מישהי סובבה לבעלה את הראש וגרמה לו לעשות מספר מהלכים שעושים גברים כשהם מאבדים את הראש. כמו למשל לשלוח משלוח מפנק של עוגות עד לביתה של מישהי שהוא מעוניין בה. אבל לאדל זה לא מפריע כל עוד מאץ' יודע לאיזו מיטה הוא צריך לחזור בלילה.

אדל בספלוב התבגרה, כך לפחות היא טוענת. היא כבר לא מודאגת מדברים זניחים, כמו יצרים, הורמונים ומעריצות. וגם לא מפריעה לה הביקורת שהיא מקבלת מהמעריצים, כי מבחינתה היא כבר נמצאת בפסגה של חייה. יש לה זוגיות חלומית עם בן זוג שהיא מאוהבת בו, יש לה ילדה קטנה שמתחילה לצעוד את צעדיה הקטנים בעולם, ויש לה ביטחון כלכלי גדול. לפעמים כל זה אפילו עשויי לעורר קנאה וזה נכון שבעתיים בתקופת משבר הקורונה, אז מה צריך יותר מזה? אולי רק אהבה.

גולשים אחרים כתבו לאדל באינסטגרם: "נראה שאת מנסה להתכחש למציאות אם הגבר שלך עונה להודעות, זה אומר…". בספלוב השיבה: "איפ". אחרת כתבה: "למה כל הזמן מדברים על בעלך כגבר בוגד ואת לא מתעוררת?". "אני אוהבת לישון", השיבה בספלוב. שאלה אחת כן הצליחה לגרור תגובה רצינית מצד בספלוב, כשנרשם לה: "לא הבנתי מה היה בדיוק עם הבחורה שבעלך שלח לה עוגות לבית".

הרי קשה להאמין שמישהי שהייתה באמת נאהבת על ידי בעלה, הייתה מסכימה לחלוק אותו עם המעריצות שלו אבל בתשובות שהיא נתנה באינסטגרם ניתן להבין שהיא פשוט החליטה לעשות שלום בית ולא לתת לבגידות להרוס הכל. מצד שני, הם כבר 7 שנים ביחד ובעולם המהיר של היום, מדובר בהמון זמן, באמת יכול להיות שאולי הם קצת התעייפו אחד מהשנייה, והם מאפשרים יותר חופש. הרי כל מי שמשתמש באפליקציות של היכרויות נתקל בוודאי במושג "פוליאמוריה". הרבה משתמשים בתקופה האחרונה מגדירים את עצמם באופן הזה.

משמעות המושג הזה היא קיום של מערכת יחסים שמבוססת על אהבה עם יותר מבן זוג אחד ולאחרונה כאמור התופעה הזו הפכה לסוג של טרנד וזה קצת מזכיר את ההתנהלות של אדל ומא'ץ, כלומר יותר את ההתנהלות של מאץ' מאשר את אדל. אבל למי יש זכות לשפוט? אם זה עובד בשבילם אז הכל דבש כמו שאומרים. לפני מספר השנים אמרה אדל שאם גבר תפוס רוצה להיות עם בחורות נוספות והוא בוחר להיפרד כדי לעשות זאת אז צריך להגיד לו תודה. אז מעניין מה לדעתה היא צריכה להגיד לעבד מאץ' עכשיו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן