מאיה בוסקילה: "בגלל עוזי הגרוש שלי – אני לעולם לא אתחתן שוב"

מאיה בוסקילה קיבלה החלטה אמיצה והחליטה לעדכן את העוקבים שלה, רוצים לדעת מה גרם לה לצאת בהכרזה שכזו?

יש לנו הודעה דרמטית בשבילכם, אנחנו מקווים שאתם מוכנים כי זה באמת רגע דרמטי עבורה. ובכן הזמרת מאיה בוסקילה הודיעה על פרישה מתחום החתונות! זהו יותר לא תראו אותה עומדת מתחת לחופה בשמלה מהממת ואומרת איי דו לגבר המזדמן הבא שאיתו היא תתחיל לצאת. כמובן שזה לא עניין לצחוק עליו כי סך הכל מדובר כאן בטראומה אישית. רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שמאיה בוסקילה מוכנה להיפגש עם בעלה רק על מדרגות הרבנות.

כלומר היא כבר עשתה את זה, הם באמת נפגשו במסגרת הדיונים המשפטיים ביניהם. לאחרונה אף התגלה שמאיה ביקשה בצורה מפורשת גט מבעלה היוצא, עוזי אזולאי ולפי מה שידוע לנו היא עדיין לא נענתה. אנחנו כמובן נשארים נייטראלים ולא תומכים באף אחד מהצדדים, אנחנו רק דואגים לעדכן אותכם קוראינו הנאמנים על כל מה שמתרחש בסכסוך החריף הזה בין בני הזוג.

מערכת היחסים שלהם הייתה מאוד סוערת מהרגע שהתחילו לצאת ועד הרגע של הפיצוץ הגדול שהוביל לפתיחת תהליכי הגירושין. ועכשיו ממש כמו בשיר "סיפור מכור" שהופיע באלבום הבכורה שלה ב-2004. הזמרת המוכשרת מסיימת את הפרק הזה בחייה. אגב למי שלא זוכר הבית הראשון של השיר נפתח כך: "זה לא הגשם שזולג מתוך עיני, זו לא הרוח שנושבת על פני, אני נזכרת איך הלכת אחרי, ואיך היום אתה יוצא מתוך חיי."

אז מאיה בוסקילה יוצאת לדרך חדשה וכפי שדיווחנו לכם לאחר שפעמיים היא נאלצת לסיים את נישואיה בצורה לא מוצלחת היא מבינה שהיא וחתונה זה לא הולך ביחד. אולי זה סתם קארמה רעה ואולי היא פשוט לא מוצאת את עצמה בתוך מסגרת מחייבת שכזו. הטראומה שחוותה מקשרי הנישואים הקודמים שלה גרמו לה להבין שאת האושר צריך לחפש במקומות אחרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן