4 שנים אחרי מותו של אמיר פרישר גוטמן – בנו, רוי מקבל הפתעה שמשאירה אותו בלי מילים!

כמעט 4 שנים לאחר מותו של הזמר, אמיר פרישר גוטמ – בנו ינאי מקבל חיים חדשים והפתעה שגורמת לו להתרגש ולפרוץ בבכ! ןכיצד הצליח ינאי פרישר להפתיע את רוי ביום הולדתו השמיני? מהי המתנה שעליה חלם רוי עוד מאז שהוא איבד את אביו?

כמעט שארבע שנים כבר חלפו מאז מותו הטראגי של אמיר פרישר גוטמן. כזכור מאז מותו מגדל ינאי בן הזוג שנותר מאחור את בנם המשותף רוי יחד עם בן זוג החדש פלג לוי. עושה רושם שרוי התרגל היטב להרכב המשפחתי החדש. לפני מספר חודשים חשף פלג שרוי מספר לו הרבה על אביו אמיר, הוא מדבר על החוויות המשותפות שהיו להם ביחד ועל המוזיקה שהוא יצר.

ואין ספק שרוי יזכור את אמיר לאורך כל חייו. ולמרות האובדן הגדול הוא בהחלט מצליח לחיות את חייו ולעשות את כל מה שילדים בגיל שלו עושים. הוא עלה בהצלחה לכיתה א' והתמודד עם סגירת מערכת החינוך בדיוק כמו כל שאר הילדים בישראל. הוא למד לקרוא, לכתוב, לפתור תרגילים בחשבון ולרכב על אופניים ואפילו הוא התמודד בהצלחה עם לימודי השחייה. כזכור אביו נהרג בעקבות טביעה, אבל רוי לא נתן לטראומה הגדולה לעצור אותו מללמוד להתמודד עם המים.

אבל דבר אחד היה חסר לו, מאז מותו של אמיר, לא הפסיק רוי לבקש מתנה מאוד ספציפית. מסוג המתנות שמכשכשות בזנב. אז ינאי ופלג חיכו לרגע המתאים, ותכננו לעשות זאת בצורה מאוד מפתיעה. הרעיון היה להפתיע את רוי ביום ההולדת שלו ולתת לו גור כלבים במתנה. האתגר היה לשמור על הסוד עד חגיגות יום הולדתו השמיני של רוי. ובזכות תושייה, והרבה יצירתיות הצליחו ינאי ופלג להפתיע את רוי.

הם עשו זאת, על ידי כך שהם הכניסו את הגור הקטן והחמוד לתוך חבילת הפתעה, אל תדאגו זה נעשה בצורה מאוד זהירה ועדינה. וקראו לרוי לבוא לפתוח את החבילה. וכל זה בזמן שהם מתעדים את התגובה של רוי בזמן אמת. רוי הגיע, התקרב לחבילה, ושמע נהמה קלה, שגרמה לו לבהלה לכמה רגעים אך מיד אחרי זה הוא הרים את המכסה והופתע מאוד. מיד לאחר מכן, חיוך גדול נמרח על פניו, הוא הרים את ידידו החדש והקטן והתרגש עד דמעות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן