בן אל תבורי בהלם! זה החבר החתיך והחדש של אורטל עמר!?

בן אל תבורי אתה מוכן לזה? אתם חייבים לגלות מי היה עשוי להיות בן הזוג החדש של אורטל עמר? האם הוא יהיה גם אבא חורג לתו פרינס? ואיך הוא יסתדר עם בן אל תבורי.

אנחנו בטוחים שלא ראיתם את זה בא, אבל יש לנו מידע עסיסי בשבילכם. גם אנחנו חשדנו שלאורטל עמר יש בן זוג חדש. והיא ממש התאמצה עד עכשיו לא לחשוף אותו. כן, קראתם את זה נכון, הכתבת של גיא פינס החזיקה לכאורה בבן זוג חשאי והיא מנסה לשמור אותו רק לעצמה. אתם בטח שואלים את עצמכם איך כתבת רכילות ותיקה כמו אורטל עמר לא מעוניינת לשתף את הסוד עם שאר תעשיית הבידור. אבל אז נודע האמת ושמדובר בשמועה שרצה באתרי רכילות.

ובכן זה נובע מהסיבה שמדובר בסוד אישי מהסוג שיש לו השלכות על…תחזיקו חזק, על אורטל עמר ובכבודה ובעצמה. מסתבר שבזמן שכולנו עסוקים בשגרת הקורונה המעייפת וסובלים מבידוד ומחסור בחיים חברתיים מספקים.

כזכור אורטל עמר הייתה בת זוג של בן אל תבורי, השניים ניהלו זוגיות בחשיפה גבוהה שמילאה את כל עמודי הרכילות במשך תקופה ארוכה. הם היו ביחד שלוש שנים והיו להם עליות ומורדות, והשיא היה פרי אהבתם ובנם המשותף תו פרינס. אבל כחודש וחצי לאחר לידתו של בנם, הזוגיות שלהם עלתה על שרטון. והם נפרדו. בזמנו אורטל הסבירה שהרגע בו הבינה שעליהם להיפרד היה בסילבסטר בזמן שכל אחד בחר לבלות את הערב במקום שונה אבל כעת נראה שהיא משאירה את זה מאחוריה ומתחילה זוגיות חדשה.

אתם בטח סקרנים לדעת מי הוא הבן זוג החדש. ובכן אנחנו מאוד רוצים לספר לכם ואנחנו מאמינים שאתם תופתעו, מדובר בדוגמן והשחקן בר ברימר. לאחרונה זכה ברימר בתואר מעניין כאשר הוכתר למנצח בתחרות הגבר הסקסי לשנת 2020. ונראה כי אורטל עמר תהיה גאה לזכות בתכשיט שכזה. ואם אתם שואלים את עצמכם איך השתרבב שמו של בר ברימר בהקשר של זוגיות צמודה עם אורטל עמר? ובכן בר ברימר כתב לה תגובה באינסטגרם וקרא לה: "בת זוג שלי". ומאז החלה הרשת להשתולל ושמועות פרסו להן כנפיים וכולם התחילו להאמין כי יש כאן מידע מהימן, אבל לאחר שפורטל עומרי חיון בדק את השמועה, אנחנו יכולים לדווח שכרגע הדברים עדיין לא נכונים. ומדובר ככל הנראה בשאיפתו המדומיינת של בר ברימר. אם יהיו עדכונים נוספים בנושא זה, אני כמובן אעדכן.

רוצים לראות תמונות של אורטל ובר החדש מתנשקים? לחצו כאן למעבר לצפייה בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן