זאת הבשורה המצמררת שיקבלה אנה ארונוב על מצבו של אבא שלה בבית החולים

4 שבועות אחרי שואשפז בבית החולים – מה חיזק את אנה בתקופה הקשה שעברה עלייה? ומה הייתה הסיבה שהובילה את אנה לשינוי נקודת המבט שלה על החיים? לפעמים דווקא בתקופות כאלה מצליחים להגיע לתובנות הכי חשובות

אנה ארונוב, סיימה את שנת 2020 בצורה הכי מדהימה שיש לאחר שפרסמה כי היא ובעלה אייל אלגבלי נכנסו להריון. היא ובן הזוג הצליחו לעשות זאת לאחר שנה וחצי של נישואין. כזכור אנה הכירה את בעלה בתוכנית הריאליטי "לאהוב את אנה". בזכות אותה תכנית הצליחה אנה להשיג את המטרות שאליהן שאפה במשך שנים, חופה וקידושין. בפוסט מפורסם אותו כתבה אנה לפני מספר שנים, היא חשפה את העובדה שהיא לא באמת הצליחה להבין כיצד צריכה להתנהל מערכת זוגית בריאה במשך שנים רבות.

וככל הנראה זה מה שמנע ממנה במשך שנים ארוכות להצליח להקים מערכת זוגית יציבה מספיק שתוביל להקמת משפחה. אחרי הכל משפחה זה הדבר הכי חשוב. וזה גם היה מקור הדאגה שלה עם פתיחת השנה האזרחית החדשה לאחר שעדכנה את העוקבים שלה באינסטגרם על מצבו של אביה. אנה כתבה: "לא תמיד הכל בסדר. אבא שלי כבר שלושה שבועות בבית חולים. זה עצוב, זה כואב, זה מלחיץ".

אבל כעת אנה מצליחה למצוא כמה נקודות של אור במציאות המטרידה. בפוסט אותו פרסמה במהלך הימים האחרונים, היא עדכנה שאביה החלים והשתחרר מבית החולים, וזו היא כמובן בשורה מצויינת. אבל זה לא הכל, אנה המשיכה לחשוף את מה שעבר עליה בשבועות האחרונים ועדכנה על כך שאימא שלה עברה להתגורר איתה בתקופה שבה אבא שלה היה מאושפז בבית החולים. היא עשתה זאת כדי שתוכל להיות קרובה יותר לבית החולים בו אושפז אבא שלה.

אנה הסבירה שלמרות שהמעבר של אימא שלה התבצע בגלל נסיבות לא טובות היא הפיקה מזה המון טוב, בגלל שהיא זכתה לבלות איתה זמן איכות רב יותר. אנה כתבה: "החודש הזה נתן לי לא מעט רגעים קסומים עם אמא. בחיים הבוגרים זה רק שיחות טלפון, ארוחות חג ושישי, אירועים משפחתיים. ופתאום אמא הייתה קרובה עליי כל יום, כל בוקר כוס קפה ביחד, ארוחות ערב שסופסוף אני בישלתי לה ולא להפך, שיחות על החיים. אין רע בלי טוב. אולי הסיבה בגללה אמא הייתה קרובה אליי לא סימפטית במיוחד ועדיף שזה היה אחרת , אבל מצאנו ניצוצות של טוב גם במצב המבאס הזה".

רוצים לראות תמונות של אנה ואבא שלה עם אייל בעלה ביציאה מהבית חולים? לחצו כאן ועברו לצפייה בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן