הלם בערוץ 12! המטפס יובל שמלא והזמרת אלה לי מאוהבים ובזוגיות

בשקט בשקט בלי שאף אחד שם לב, צץ לו זוג חדש בביצת הסלבס.. אנחנו מדברים כמובן על יואל שמלא ואלה לי שמשיקים זוגיות חדשה ונוצצת כמעט בלי לגלות את זה לאף אחד, אז הגיע הזמן להגיד מזל טוב- עכשיו זה רשמי! אתם איתנו?

כולנו מכירים את הזוג האהוב, האחד- יובל שמלא, מטפס מקצועי בן 22, כוכב "נינג'ה ישראל" ואחד השמות היותר מוכרים כיום נראה צמוד צמוד לאחרונה לאלה לי להב, כמעט בת ה-18, שהתפרסמה בשנה האחרונה בתכנית "הכוכב הבא". אבל אם היינו אומרים לכם שמערכת יחסים דנדשה מתבשלת בין הזוג הייתם מאמינים? מסתבר שסרן שמועתי צדק- והפעם יותר מתמיד…

לפורטל עומרי חיון נודע כי שמלא ואלה-לי נמצאים בימים אלו בתחילתה של מערכת יחסים רומנטית ואוהבת במיוחד. כך לדוגמא, אלה לי לפרסם בשבוע האחרון בסטורי שלה שהיא צופה בהדיקות בנינג'ה ישראל, כאשר היא מתייגת את בן זוגה החדש, שמלא וכותבת שלא היה לה צל של ספק שהוא יעבור בהצלחה את המסלול! ואכן, יובל עבר בהצלחה את המסלול המדובר, ומשם- הכול היסטוריה.

כזכור לכולנו, אלה לי להב התפרסמה בשנת 2019 בעקבות השתתפותה בעונה השביעית של תכנית המציאות "הכוכב הבא", בשנת 2020 הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "זוט עני", שגרר ביקורות מעורבות, הפך תוך ימים ספורים ללהיט של ממש והגיע למקום הראשון במצעד השבועי של מדיה פורסט, ואף למקום ה-5 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet, בו זכתה גם בתואר "פריצת השנה".

ואם כל זה לא מספיק לכם, מערכת היחסים ביןה זוג מעוררת תמיהה לאור העובדה שאלה-לי במהלך ריאיון עמה השיבה שהיא יכולה להימשך גם לבנים וגם לבנות, כך ענתה בריאיון המדובר עמה: "אני חושבת שאהבה צריכה להיות אהבה, אני חושבת שלא צריכה להיות מגדריות אתה לא צריך להגדיר הומואים כהומואים ולסביות כלסביות, כי הם בני אדם. זה שהם מתאהבים באדם אחר לא אומר שצריך למתג אותם כמשהו אחר, יש להם אהבה ויש להם זוגיות. זה שמישהי אוהבת אישה, לא אומר שצריך לקרוא לה לסבית. היא פשוט אישה. היא אישה רגילה, היא פשוט אוהבת עוד אישה. אהבה צריכה להיות טהורה וכל אדם צריך להרגיש טוב עם עצמו ומאושר, כי אלה החיים שלו. אני לא חושבת שצריך לתת דין וחשבון בכלל. אני לא מגדירה את עצמי כי אני לא חושבת שאני צריכה להגדיר את עצמי. אני יכולה להתאהב במי שאני רוצה, אף אחד לא יגיד לי אחרת".

יובל שמלא, בן זוגה האהוב בימים אלו, הוא מטפס מקצועי ישראלי בענף טיפוס הובלה, שזכה פעמיים באליפות ישראל בטיפוס הובלה. נמנה עם סגל נבחרת ישראל בטיפוס. בשנת 2018 זכה בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל".נפורטל עומרי חיון מאחל בהצלחה לזוג האוהב ומקווה לקבל הזמנה לחתונה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן