הלם! סרטון סקסי של גל גדות שרה בחוטני וחזייה דלף לרשת! צפו ללא צנזורה!

זהו הסרטון הכי סקסח ונועז שגל גדות מופיעה בו, אם פספסתם אותו תעשו לעצמכם טובה ותשלימו את החסר. הסרטון הזה הפתיע את עולם הבידור בגלל העיתוי של פרסומו, אבל זה לא הכל, הדבר שהכי הפתיע אותנו זה המקום בו הסרטון הפך לויראלי וקהל היעד שאליו הוא כיוון.

זמן רב לפני שהחלה גל גדות להיות מזוהה כוונדר וומן ביקום הקולנועי של DC, היא ניסתה את מזלה בסרטון ליפסינק. לטובת קוראינו שלא מכירים את הז'אנר נסביר כי מדובר בסרטונים שמבוססים על מוזיקה והתאמה של תנועות השפתיים למילות השיר. בתקופה בה פורסם הסרטון, תרבות הליפסינק סחפה את עולם התרבות וצברה פופולאריות רבה. וגל שלנו שבאותה תקופה הייתה לאחר צילומי הלהיט "מהיר ועצבני 5" החליטה להתנסות בעצמה והוכיחה עד כמה מהפנטת ההופעה שלה על גבי המסך.

לטובת הסרטון השתמשה גל בשירו המעולה של נוי אלוש "Lie"', זהו שיר מעולה לביצוע של ליפסינק כי הסגנון שלו מאוד מתאים לז'אנר הזה, יש לו פיקים שמרימים את השיר בכל חלק שלו. ויחד עם האנרגיות הגבוהות של גל, והשליטה בשפה האנגלית אנחנו מקבלים ביצוע מהנה. מעבר לכך, ואם נתעלם מאיבוד הקצב של גל באחד מרגעי הסרטון. הדבר הכי בולט בסרטון הוא הלבוש של גל גדות, או יותר נכון החוסר בלבוש.

גל בחרה להופיע לסרטון זה בהלבשה תחתונה ובסרטון היא מופיעה באופן חשוף כשהמצלמה ממש קרובה אל גופה. לא נשאר הרבה מקום לדמיון. מעריציה של גל זוכים כאן לבונוס רציני. עד רגע זה הם יכלו רק לחלום על הצצה שכזו וכעת הם מקבלים פרס של ממש. בשלב מאוחר יותר התברר כי מדובר בשיתוף פעולה עם היוצר נוי אלוש כדי לקדם את שירו החדש וליצור פרסומת. עד כה נותרה עלומה הסיבה לשיתוף הפעולה המפתיע של גל שהפכה לכוכבת הוליוודית באותה תקופה.

לאחר מספר שנים, הסרטון המוצלח הזה אף שבר כמה שיאים נוספים כשהחל לצבור פופולאריות באתר של תכנים למבוגרים. שם הפך הסרטון לסרטון ויראלי וצבר מאות אלפי צפיות. יותר מאוחר גם נחשף כי הסרטון הזה היה אמור להיות חלק מקמפיין של חברה להלבשה תחתונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן