לא תאמינו! אייל גולן חושף את האמת הסודית על יאן ומיאל גולן הקטנים

לאחר שאייל גולן החלים מוירוס הקורונה ואשתו דניאל ביטלה את כניסתה לעונה החדשה של האח הגדול, אייל גולן לא מפסיק להעביר מסרים על חשיבות המשפחה. מדובר בגרסה חדשה של אייל גולן מודל 2021, גרסה משפחתית יותר. האם קשיי הבידוד בתקופת מחלתו שינו את השקפתו על העולם? 

במהלכו של חודש דצמבר 2020 התרחש רגע מבהיל למעריציו של אייל גולן, אז החלו להתפרסם דיווחים על כך שחלה בקורונה. על פי הפרסומים הוא נדבק במהלך נסיעה לדובאי, היעד הלוהט של כוכבי הזמר הים תיכוני.  בזמן מחלתו, אמר הזמר כי מדובר במחלה קשה. הצהרה דרמטית, שגרמה לדאגה וכעת לאחר שעבר חודש מאז שהוא החלים מוירוס הקורונה נראה שאפשר להירגע כי בסרטון הזה מוכיח אייל שהוא חזר לשגרה.

לפני פרוץ מגפת הקורונה, אייל גולן היה אחד האנשים העסוקים ביותר בתעשיית הבידור- יומן הופעות מלא בארץ ובחו"ל, השתתפות בטקסים, תכניות ואירועים. אך לאחר שהמדינה נאלצה להגביל את תעשיית הבידור, רבים בתעשייה מצאו את עצמם עם הרבה יותר זמן פנוי בבית עם המשפחה ממה שהיה להם בעבר. ויש כאלה שיודעים לנצל את זה היטב. בסרטון הזה מראה לנו אייל גולן, מהם הדברים שבאמת חשובים בחיים.

כולנו נמצאים כרגע תחת הגבלות הסגר, וזה כולל גם סלבריטאים וביניהם גם הזמר הישראלי המצליח ביותר בעשור האחרון, אייל גולן. אבל יש גם יתרונות לתקופה הזו, כי השהייה המוגברת בבית עם המשפחה מובילה בסופו של דבר לחיזוק הקשרים המשפחתיים. זמן קצר לאחר שהחלים מהמחלה, אמר אייל כי הדבר הראשון שהוא רוצה לעשות הוא לבלות עם הנשים שבחייו ופרסם סרטון שלו עם אשתו, דניאל גרינברג והתינוקת שלהם מיאל. הפעם החליט גולן להקדיש את זמנו גם ליאן, הבן המשותף שלו עם רוסלנה רודינה.

בסרטון שואל אייל את בנו  בן ה-6 יאן, האם הוא אוהב את אחותו בת החצי שנה מיאל. ויאן משיב במהירות כן ואביו מתמוגג מנחת. על פניו מדובר בסרטון תמים למראה שמציג משפחה שמחה ומחוברת. אך מתחת לפני השטח אולי אפילו בתת המודע של גולן נראה כי הוא מעוניין להעביר מסר למישהו אולי אפילו למעריציו. ולהמחיש לכולם שלא קיימת יריבות בין היורשים העתידיים שלו, למרות שיש להם אימהות שונות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן