הלם! צפו! רותם סלע מורידה את החוטני בשידור חי מול המצלמות!

מופע הסטריפטיז של רותם סלע הדהים את כולם, המבט הנחוש, הביטחון המתפרץ והמקצועיות בה זה נעשה הובילו ליצירת רגע טלוויזיוני מכונן בתעשיית הבידור הישראלית. שנים רבות לאחר מכן גיל ריבה טען כי מדובר בקטע שהקדים את זמנו. חלק מהצופים האמינו בזמנו כי מדובר במחווה לשחקנית ההוליוודית שרון סטון ולהופעתה בסרט הקאלט "אינסטינקט בסיסי".

השנה היא 2005, ואנחנו נמצאים שנים רבות לפני התופעה שנקראת אסי עזר ורותם סלע, הצמד שהשתלט על תעשיית הבידור בשנים האחרונות. וכאן מופיעה רותם סלע, הדוגמנית הצעירה בתוכנית לימוזינה, תכנית הראיונות של גיל ריבה. זו הייתה עונתה השלישית והאחרונה של הסדרה. אבל את הסרטון שאתם עומדים לראות אף אחד לא יוכל לשכוח גם לא 16 שנים אחרי.

הקטע מתחיל בכך שגיל ריבה שואל את רותם סלע: "אז מה עכשיו?" רותם עונה לו בצורה מאוד נחושה: "בוא פשוט נעשה את זה". ואז היא מושיטה את ידה אל נעלי העקב שלה ומורידה אותן אחת אחרי השנייה ומוסרת אותם לגיל ריבה. בשלב זה, נמרח חיוך גדול על פרצופו של גיל סלע, חיוך של אחד שבזה הרגע קיבל את הטופס של המספרים הזוכים בלוטו.

ברקע מתנגן לו שירו של עוזי חיטמן: "אני נולדתי לשלום". למה דווקא השיר הזה? הממ בשלב זה אנחנו לא בטוחים מדוע בחר העורך לנגן דווקא את השיר הזה, ברגע המכונן הזה, אבל אנחנו סוטים מהנושא. כי ממש ברגע שהשיר מתחיל להמריא, מושיטה נועה את ידה לעבר החצאית שלה ושולפת את התחתונים הסגולים שלה ומעניקה אותם לגיל ריבה שכבר הפסיק לחייך ופשוט נמצא במצב של תדהמה. הרגע הזה הפך לשיחת היום במדינה ביום של אחרי, אבל התוכנית עצמה לא הצליחה לשרוד, לגבי התחתונים של נועה? אנחנו לא בטוחים.

רבים בתעשיית הבידור הגדירו את ההופעה הזו של רותם בתוכנית כרגע שבו פרצה אל התודעה הישראלית. הרגע הזה הפך אותה מדוגמנית נאת מראה לאישה נועזת בעלת חזות סקסית. בשלב מאוחר יותר טענה רותם כי למעשה הכל היה מבוים. וסיפרה שהיא לא באמת הורידה את התחתונים. אבל זה כבר לא היה משנה, כי הקטע המסעיר הזה כבר נצרב בתודעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן