חשיפה: האקסית של יהודה יצחקוב באמת בהריון ממנו בזמן שהוא סגור בבית?

לא תאמינו איך יהודה יצקוב גרם לאהבת חייו לעזוב אותו ואז הוא קנה כרטיס בכיון אחד עם טבעת והצעה אבל מה קרה לו מעבר לים? סיפור אהבה שהחל בתוכנית ריאליטי ונפרש על פני מספר יבשות.

יהודה יצחקוב, אחד מהכוכבים הבולטים של האח הגדול העונה, החליט לחשוף בבית האח את הסיבה שבגללה הוא עדיין רווק. יהודה גילה כי במהלך הקשר המשמעותי האחרון שלו עם האקסית שחר כספי, הציעה האחרונה שהשניים ימסדו את הקשר תחת חופת הנישואין ולעבור לשלב הבא בחיים – ולהביא ילדים. אולם יהודה, קיבל רגליים קרות ולא היה מסוגל לעשות את הצעד, הוא קרא לזה פחד, ואנחנו קוראים לזה פחד ממחוייבות.

בעקבות סירובו והעלבון המר שלה, החליטה בת זוגו לשעבר, לפתוח בחיים חדשים בארץ אחרת. כן, אתם קוראים נכון, תחושת הדחייה שלה הייתה כל כך עוצמתית עד שהיא בחרה לעזוב את ישראל ופשוט לברוח מיהודה. אז שחר עלתה על המטוס ונחתה בארה"ב. רק בשלב מאוחר יותר, הבין יהודה כי עשה טעות כשנתן לה ללכת והחליט לחשוב על תכנית כדי לזכות שוב בליבה. אז האם יהודה הצליח להשיג את שחר חזרה? האם היא נכנסה להריון?

לאחר זמן מה, גיבש יהודה את התוכנית שלו והוא הבין שכדי לזכות שוב בליבה, עליו לעשות מעשה יוצא דופן. ואז יצר יהודה קשר עם חבריה של שחר והציע להם טיסה לארה"ב על חשבונו. יהודה קנה כרטיס בכיון אחד ונסע להפתיע את שחר יחד עם חבריה מישראל במפגש מיוחד בארצות הברית ובכך לרגש אותה עד דמעות, להציע לה נישואין ולגרום לה לחזור אליו. אולם הפעם לא זכינו להאפי הנדינג כי היה זה מאוחר מדי עבורו והיא סירבה. ועד היום מתגוררת שחר בחו"ל יחד עם בן זוגה החדש.

יהודה ושחר הכירו ב-2016 על סט הצילומים של תכנית הריאליטי אמזונס, יהודה ניצח את התחרות וזכה במקום הראשון ובמיליון ש"ח. התוכנית הסתיימה לאחר עונה אחת בגלל הרייטינג הנמוך שממנו סבלה. בתחילת העונה של "האח הגדול" פרסמנו כאן בפורטל עומרי חיון ידיעה שחושפת אלימות קשה שעברה כביכול שחר האקסית על ידי יהודה, את הדברים היא לא הכחישה אבל אמא של יהודה התראיינה בתקשורת וסיפרה שמדובר בשקר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן