מקורבים לרמי ורד: "רואים שהוא נמשך ללינור, הם מקסימים ביחד"

במהלך ריאיון בערוץ 13 אורנה בנאי התראיינה לתוכנית על רמי ורד  וסיפרה שגם סביב החברים של רמי מרגשים את המתח המיני עם לינור ונשאלה אם הוא לא בכלל דמות אבהית עבורה, בנאי השיבה שלדעתה לא ושקורה ביניהם הרבה מעבר.

רמי ולינור ממשיכים להתקרב מפרק לפרק והמקורבים להם ממשיכים לחוש כי משהו מיני קורה שם בין השניים, הפעם הייתה זו אורנה בנאי שבמהלך הריאיון עמה לא חסכה אפילו לא לרגע אחד את הדעה על הזוג המלכותי, שמקפיד לציין בכל כותלי הבית- שמדובר בזוגיות אפלטונית בלבד.

במהלך הריאיון עימה ציינה בנאי: "אני לא סולחת לו על זה שהוא נכנס לאח הגדול בלי לעדכן אותי, הייתי בשוק! האיש הכי לא מתאים, לראליטי בכלל ולראליטי הזה – ספציפית.  אני מודה שחששתי שיקרו דברים לא טובים, כי אני מכירה את רמי, הוא לא אדם רגוע". "אני לא מאמינה שהוא דמות אבהית בשבילה", הוסיפה בנאי. לבסוף, ציינה גם "אני יכולה להבין שרמי יידלק, היא יפיפייה- ואני יכולה להבין שגם היא תידלק עליו!"

כזכור לכם, בעבר חשפנו כי מקורבים ללינור מספרים לפורטל עומרי חיון שהם מופתעים מהקשר שנרקם ואיך שהוא מוצג על המסך בפריים טיים, הם לא רגילים לראות את לינור מתנהגת ככה. במשפחתו של רמי ורד מספרים לפורטל עומרי חיון שהילדים שלו מקבלים קצת הערות מהסביבה הקרובה ששואלת כמו כולם האם השניים בדרך לזוגיות בבית או שמדובר ביחסים אפלטוניים בלבד.

יתרה מזאת, גרושתו הטרייה של רמי הופתעה לראות את הסצנות המשותפות של רמי ולינור. מקורבים לה מדווחים שרגשות קנאה צצו בעקבות התמונות אבל כידוע אין לה ממש מה לעשות והיא רק יכולה לקוות שילדיה לא סופגים השמצות בבית הספר בעקבות כך. צפו בריאיון:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן