יהודה יצחקוב נשבר ובוכה ודורש לעזוב את בית "האח הגדול" ולפרוש מהתוכנית

אמש (שבת) הודח הדייר איילון מבית האח הגדול, איילון היה המודח השישי מבית האח הגדול, ונחשב לאחד החברים הטובים ואולי אף הבודדים של הדייר יהודה יצחקוב בבית האח. כיצד הגיב יהודה להדחתו? ומה בדיוק קרה שם בין יהודה ובין ימית באותם הרגעים?

אפשר לומר שההדחה הזו לא הפתיעה במיוחד את הצופים בבית, בדיוק כפי שגולשי הפורטל הצביעו בסקר של פורטל עומרי חיון, הדייר שעזב את הבית של האח היה איילון. כבר מימיו בבית הספר אילון הוגדר איילון כאדם שכוחו בפיו. מגיל 19 הוא חלם ורצה להיות עורך דין, ולהפוך את אהבת הדיבור למקצוע, אך כנראה שהצופים בבית החליטו שמוטב לו עתה לעזוב את הבית ולחזור ולהמשיך לעסוק בתפקיד ממנו הגיע- מקצוע עריכת הדין. איילון אקון הצליח לשרוד בבית המדובר בדיוק 43 ימים, לפני שגילה בפריים טיים, בשידור חי, שאת הבית הוא צפוי לעזוב במידי ושמעתה הוא יאלץ לתמוך בחבר הטוב יהודה – מרחוק.

לאחר הדחתו של איילון מבית האח הגדול, פרץ הדייר יהודה יצחקוב בבכי בלתי פוסק, והוא נצפה ביחד עם ימית בנסט, כשהם בוכים על הליכתו של איילון את הבית ועזיבתו המוקדמת ובטרם עת. מפתיע במיוחד לראות את החיבור הקרוב בין ימית ובין יהודה, לאחר שבאותו הפרק ואף בפרק הקודם לכן, הבהיר לה יהודה שאיננו מעוניין באף קשר איתה, ואף הגדיל לציין שהוא לא מגדיר אותה כחברה. ימית הסכימה עם ג'וזי והשיבה מצידה שמילות השיר: "הכול ידוע מראש, אבל נשכח מהלב, שלאהוב אותך זה לשלם בכאב" – כאילו נכתב במיוחד על מערכת היחסים בינה ובין יהודה.

לפורטל עומרי חיון נודע כי לאחר עיזבתו של איילון את בית האח יהודה ביקש לעזוב מספר פעמים את הבית, אך נכון לכתיבת שורות אלו, הוא בחר להישאר ולנסות להמשיך לנצח ואולי אפילו לזכות בפרס הגדול.

עתה, נותר יהודה כמעט ובודד מחברים בבית, כאשר איילון שנחשב לחבר האמת היחידי שלו בבית הודח גם הוא. לצופים כולם נותר רק לחכות ולראות מה יקרה עתה- באיזה צד יבחר יהודה, והאם הוא ינסה להתקרב מחדש אל דיירי הבית – ימים יגידו. צפו בסרטון המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן