בפעם השלישית גלידה? סרטון סקסי חדש של גל גברעם בחוטני וחזיה שוב דלף לרשתות

גל גבערם אמנם רק בת 19, אך ללא ספק היא הצליחה לתפוס בחודש האחרון את תשומת ליבם של הצופים כאחת הדיירות הבולטות ביותר בתכנית ה"אח הגדול" המשודרת בימים אלו בערוץ רשת 13. גברעם שבימים כתיקונם נחשבת לאושיית רשת פעילה במיוחד ברשת החברתית אינסטגרם הצליחה לעורר הדים נוספים וזאת בזכות סרטון פרובקטיבי נוסף שלה.

להזכירכם במהלך שהותה בבית, הספיקה גברעם לבלוט במספר סצנות שונות ומשונות, כך לדוגמא במסיבת הסילבסטר החליטה ללבוש גברעם את השמלה החושפנית אותה הציגה ביום הכניסה שלה לבית האח הגדול. הדבר קרה במהלך מסיבת הסילבסטר בבית האח הגדול, שם הציגה מחשוף גדול במיוחד בו ראו לה יותר מדי דברים שהצופים בבית לא היו אמורים לראות.

אך לא רק באירוע זה בלטה גברעם, בעבר התפרסמו כבר מספר סרטונים שלה במצבים פרובוקטיביים אלו ואחרים, ונשאלת השאלה- מה עוד עוללה והספיקה לעשות גברעם הצעירה טרם כניסתה לבית האח? כך לדוגמא, לפני שבועיים פורסם כאן בפורטל עומרי חיון סרטון שהופץ ברשת מיום ההולדת של ידיד של גברעם שלשם הוזמן חשפן, מה שקרה שם מסתבר לא נשאר רק שם.. והופץ ברחבי האינטרנט.

כידוע, גל נכנסה לפני למעלה מחודש לבית האח הגדול והספיקה לעורר לא מעט שערוריות, ולהרים לא מעט גבות בזוגיות בינה לבין תום היות פער הגילאים הגדול בניהם. מהי השערורייה הבאה? צפו בסרטון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן