איזה עצוב! שמעתם מה קרה לילדה הקטנה של גל גדות???

מה קרה לילדה של גל גדות? השחקנית פירסמה פוסט באינסטגרם עם הילדה והגולשים נשארו בהלם! שנת 2020 עברה חלפה וזה הזמן לבדוק מי מכוכבות ישראל נמצאת עם למעלה ממיליון עוקבים ברשתות החברתיות – רוצים לנחש מי הבכירה?

מה קרה לילדה הקטנה של גל גדות? השחקנית המצליחה פירסמה תמונה באינסטגרם במהלך הסופ"ש בה רואים אותה, את בעלה ואת הילדה הקטנה שלה עם ספר במיטה. אבל מה הבעיה? גדות אולי לא רצתה לחשוף את הפנים של הילדה ולכן במקום פנים או גוף ראו רק את הראש שלה והגולשים חשבו שקרה לילדה משו ולכן גדות הסתירה אותה, והגולשים הפציצו את הפוסט בתגובות דואגות. אבל בואו נעשה לכם סדר בסלבס המובילים באינסטגרם!

גל גדות עם 48.2 מיליון עוקבים מובילה את הרשימה של כוכבות ישראל שנמצאות עם למעלה ממיליון עוקבים ברשתות החברתיות. מי שהצליחה השנה להיכנס לראשונה למועדון המיליון היא הדוגמנית יעל שלביה – עבורה מדובר בהישג מכובד ויוקרתי שכל סלב היה מוכן לקבל בשמחה גדולה ואהבה. שלביה רשמה שנה מוצלחת מאד בחו"ל ונראה שמשבר הקורונה לא השפיע עליה.

מי עוד? אחרי גל גדול ניתן למצוא שמות כמו בר רפאלי עם 3.1 מיליון עוקבים, אביטל כהן עם 2 מיליון עוקבים ונטע אלחמיסטר עם 1.7 מיליון עוקבים. הבאה בתור היא יעל גרובגלס, שמככבת בחו"ל כבר תקופה, עם 1.5 מיליון עוקבים, אנה זק עם 1.3 מיליון עוקבים, מריה דומראק עם 1.2 מיליון עוקבים וענבר לביא, שגם אותה אפשר לראות במספר סדרות חוליות עם 1.1 מיליון עוקבים.

נועה קירל עם 1.1 מיליון עוקבים ורותם סלע עם מיליון. היו עוד כמה כוכבות שכמעט נגעו במיליון ונראה שהשנה הן יצליחו להיכנס למועדון. כזכור, הדוגמנית הישראלית יעל שלביה עשתה היסטוריה כאשר הצטלמה לשער מגזין ל'אופיסייל הערבי, היוצא לאור בדובאי. שלביה היא הדוגמנית הישראלית הראשונה שתככב על שער מגזין אופנה היוצא לאור באיחוד האמירויות הערביות, והיא לא לבד. לפני כשנתיים היתה זו הדוגמנית שון לוי שהצטלמה להפקת אופנה במגזין ווג הערבי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן