רונית הביביסטית חושפת את האמת על הרומן של לינור סביניק ורמי ורד: "הם מאוהבים"

״לינור בכתה לי שחושבים שיש לה רומן, שתעמוד מאחורי המעשים שלה״. כך אמרה רונית הביביסטית שחזרה לטוויטר והגיבה לשרשור מסוים בטוויטר על היחסים של רמי ולינור

אחד הציוצים בטוויטר הביאו את רונית לחזור למרכז העניניים. שרשור מסוים ששאל אותה מה היא חושבת על הרומן של לינור ורמי ועל העקיצות והשיחות המיניות בין השניים. רונית הגיבה: "היא בכתה לי שחושבים שיש לה רומן, שתעמוד מאחורי המעשים שלה". כזכור, בשיחה אישית שערכה לינור סביניק עם רמי ורד היא אמרה לו: "אני כל כך חרמנית. אני על קצות האצבעות, אני רואה את כולכם כמו בולבולים מהלכים".

זה לא נגמר כאן ורמי עוד אמר: "קשה לי איתך אני לא יודע מה לעשות. עם החולצה החשופה הזאת  היתי מדביק אותך לקיר עכשיו". בנוסף, בשידור החי נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד עם קארין ובשלב מסוים רמי מסניף את לינור ומחבק אותה כאשר בהמשך השידור רואים את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים.

בנוסף, מקורבים ללינור מספרים לפורטל עומרי חיון שהם מופתעים מהקשר שנרקם ואיך שהוא מוצג על המסך בפריים טיים, הם לא רגילים לראות את לינור מתנהגת ככה. במשפחתו של רמי ורד מספרים לפורטל עומרי חיון שהילדים שלו מקבלים קצת הערות מהסביבה הקרובה ששואלת כמו כולם האם השניים בדרך לזוגיות בבית או שמדובר ביחסים אפלטוניים בלבד. אז כמובן שאחרי כל זה היה לרונית מה לומר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן