אתם לא שמתם לב! הפאדיחה הענקית של לירון ויצמן בשידור חי! צפו!

לא שמתם לב? המגישה של האח הגדול לא שמה לב למה שקורה בשידור החי ונזקקה לעזרה של גיא זוארץ כדי לצאת מההלם כשהיא הלכה וחזרה על הבמה של של "האח הגדול" בשידור חי בטעות.

הפאדיחה הענקית של לירון ויצמן בשידור חי אמש בבית האח הגדול הובילה גם ללירון עצמה לצחוק על הקטע ההזוי שקרה לה: הכוכבת העלתה סטורי בו הוידאו של הפאשלה שלה מככב והיא כותבת: "אני הכי לא בן אדם של פאשלות בשידור חי. אני מתה על זה שגיא מסמן לי לחזור…". אתם מוזמנים לצפות בקטע המשעשע שקרה לה. לירון חשבה שהיא צריכה ללכת עם גיא לצד השני של הבמה כי תשודר פרסומת על המסך אבל גילתה שטעתה והלכה וחזרה בשידור חי.

עם או בלי קשר, משבר הקורונה תפס גם את ויצמן ומשפחתה. אמנם ויצמן לא נוהגת להביע את דעותיה בנושאים חברתיים או פוליטיים אבל לאחרונה לא יכלה לשתוק והביעה כמה תהיות בנוגע למתווה של משרד החינוך. המגישה תהתה איך היא ובעלה יצליחו לפרנס ולשמור על מקום עבודתם כאשר בתם תלך לגן פעמיים בשבוע בלבד לקראת החזרה לשגרה בסוף החודש.

עוד היא כתבה: "הבת שלי שובצה בקפסולה היוקרתית של הילדים שמגיעים לגן רק מרביעי עד שישי. ואין רוטציה. מצב קבוע. עד מתי? מי יודע. ככל שניסיתי לשכנע את עצמי שהם בטוח מבינים שם מה הם עושים, ולהיות סבלנית. אני לא מוצאת הסבר הגיוני לתשובה- למה אין רוטציה? מה אתם בעצם אומרים לי, שראשון-שני-שלישי מעתה ועד לא יודעת מתי לילדה שלי, בת חמש וחצי, אין שגרה, אין סידור? מגיעה לגן יומיים בשבוע. לכל בר דעת זה ייראה לא הגיוני ולא הוגן".

לצפייה בקטע של לירון ויצמן נופלת מהבמה של "האח הגדול" – קטע שצונזר! ואני חושף לכם לראשונה!! לחצו כאן למעבר לצפייה בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן