אבא ובת? צפו ברמי ורד מתחרמן ועולה על לינור סביניק בשידור חי

לאן עוד יקח אותנו הקשר של לינור סביניק ורמי ורד בבית "האח הגדול" ? גולשים רבים שצפו אתמול (שישי) בשעות הלילה בשידור החי של הבית בערוץ 26 שלחו לנו הודעות ופרסמו פוסטים בקבוצות ובפרופילים שלהם בפייסבוק – מה הסיבה? רמי הסניף את לינור ואמר שקשה לו ואז טיפס עליה עם הרגל והיה נראה שהאווירה מתלהטת. אז מה קורה בזוגיות המוזרה הזאת? כל הפרטים בהמשך הכתבה

הרשת סוערת סביב רמי ורד ולינור סבניק – משתתפי "האח הגדול" שמעוררים דעות חלוקות לגבי היחסים שלהם בתוך הבית. דייר העבר שהודח מהבית ומנחה היום תוכנית על "האח הגדול" בפייסבוק לא חסך את דעתו ופירסם פוסט בפייסבוק וכתב: "רמי ורד היקר פשוט לראות ולא להאמין !!! תראה רמי אין לי בעיה עם הסיטואציה בכלל פשוט יש לי בעיה כאשר אתה אומר בבית אני כמו אבא בשביל לינור בבית האח וחוזר מזכיר שיש לך מישהי בחוץ יחד עם זאת לינור אומרת מנגד שמי שחושב שרמי ואני זוג ושיש בנינו משהו הוא סוטה אז דיירים נכבדים שלי לינור ורמי היקרים אולי תחסכו מאיתנו את הבושה! ותצהירו אנחנו זוג בכדי שזה פשוט לא יראה רע בעיני הצופים ד״א זה שאתה עוטף עם רגליך את לי עד זה מאד אבהי!"

בשידור החי של ערוץ 26 נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד עם קארין ובשלב מסוים רמי מסניף את לינור ומחבק אותה חזק ואומר: "קשה לי איתך אני לא יודע מה לעשות". בהמשך השידור רואים את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים, אפשר להגיד שמגע כזה יותר מתאים לבני זוג ולא לחברים או אבא ובת כפי שהם מנסים להציג לנו. אגב, בפייסבוק הסתובב פוסט פפולרי של גולשת בשם פנינה שכתבה בצירוף תמונות מהשידור החי של רמי ולינור: "מה אתם חושבים על זה? ככה אבא שוכב עם הבת שלו במיטה?"

הסרטונים המדוברים של רמי ולינור החלו להיות מופצים ברשתות ובווטסאפ אבל סרטונים אינטימים נוספים שלהם מתחרמנים דלפו ומופיעים בחשבון האינסטגרם הרשמי של פורטל עומרי חיון בחינם! מי שרוצה לצפות בסרטון של רמי מסניף את לינור ושם עליה ידיים ורגלים על החזה – צפו בסרטון הבא ללא צנזורה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן