טרגדיה: דודה של גל גברעם – כוכבת "האח הגדול" הלכה לעולמה! האם גל תצא מהבית לשבעה?

חשיפה בלעדית של פורטל עומרי חיון: דודה של גל מתה – האם ההפקה תתן לגל גברעם מידע או תאפשר לה לצאת מבית "האח הגדול" בשביל לנחם את המשפחה ולשבת איתם שבעה?

דרמה בבית האח הגדול: בזמן הסערה של גל גברעם והסרטון האינטימי שחשפנו והופץ ברשתות, המשפחה של גל מתמודדת עם מוות של דודה שלה כך נודע לפורטל עומרי חיון. מדובר באחותה של אמא של גל, שהיא דודה קרובה שלה אשר הלכה לעולמה בתחילת השבוע והם עכשיו החלו לשבת שבעה. האם גל תצא מהבית? השבוע התקיימה ההלוויה ואת המידע הזה לא סיפרו לגל בהפקת "האח הגדול" בניגוד לעונה הראשונה ששודרה ב"קשת 12", בה סופר למתמודד שי שטרית על מותו של קרוב משפחה והוא יצא להלוויה ולא חזר כבר לבית המפורסם. גם בעונת הvip התרחשה טרגדיה ומת קרוב משפחה של הדוגמן גיא לובלצ'יק והוא יצא מהבית להלוויה ולמרות שהיה נחשב למתמודד אוהב גם הוא כבר לא חזר לבית "האח הגדול".

האם ההפקה תתן לגל גברעם מידע או תאפשר לה לנחם את המשפחה? כזכור, לפני 12 שנה, המתמודד שי שטרית התבשר על אירוע משפחתי מצער, מותה של קרובת משפחתו, שבגללו נאלץ לעזוב את הבית מוקדם מהצפוי. שטרית נחשב לאחד המתמודדים החזקים והבולטים בבית אבל לאחר סגירת הקווים להצבעות, שקלול הקולות קבע כי שי יודח מהמשחק והוא לא יחזור לבית לאחר הלוויה.

מה יהיה הסוף של גל? האם היא תצא מהבית לנחם את אמא שלה ומשפחתה? טרם התקבלה החלטה בהפקה האם לעדכן אותה או לא. כרגע היא עסוקה במשימה משותפת עם שאר הדיירים ומתכוננת לכניסת הדיירים החדשים שיגיעו לבית האח בסוף חודש ינואר. האם גל תתאכזב שלא סיפרו לה כאשר תצא? האם היא תקבל בהבנה? האם תצא לנחם את המשפחה ותפרוש מהתוכנית? נמשיך לעדכן. פורטל עומרי חיון משתתף בצער משפחת גברעם ואנחנו שולחים לכם אנרגיות טובות ושלא תדעו עוד צער.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן