הגיע הזמן שתדעו את זה! זה הצד המסתורי של השחקנית אגם רודברג

לשחקנית המרגשת יש לא מעט צדדים מסתוריים שלא היכרתם – ועכשיו אנחנו חושפים אחד כזה – רגיש במיוחד – קמפיין "מרגישים בנוח" הושק בהשתתפות דוגמן על הרצף האוטיסטי ביחד עם אגם רודברג – נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום התרמה

כוכבת הסדרה "חזרות" של "כאן 11" שמקבלת ביקורות מצוינות הצטרפה לקמפיין חשוב. – קמפיין #מרגישיםבנוח שמעודד משפחות להצטלם עם יקיריהם שעל הרצף האוטיסטי להצטלם איתם ולהעלות את התמונה לרשתות הושק הבוקר בהשתתפות נבו אלוני, נער בן 14.5 שנמצא על הרצף ואגם רודברג. הקמפיין הוא יוזמה של עמותת Dreamers, הפועלת כבית הפקות להגשמת חלומות, בשיתוף עם סקטצ׳רס שהתגייסו לסייע במשימה.

נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום ההתרמה של אלו"ט אשר שם את הדגש ליחס הסביבה לאנשים ובני נוער שנמצאים על הרצף. יום ההתרמה נערך השנה בשל המגבלות במרחב הדיגיטלי ולא מדלת לדלת עם הסיסמה "השנה במקום לפתוח את הדלת – פותחים את הלב".

#מרגישיםבנוח צפוי להימשך בשבועות הקרובים במטרה לשים קץ לתחושת האי נוחות וההסתרה שיש לעיתים למשפחות של ילדים, בני נוער ובוגרים שעל הרצף האוטיסטי. הקמפיין הושק בהשתתפות דוגמן על הרצף האוטיסטי ביחד עם אגם רודברג – נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום התרמה מיוחד שיימשך בתקופה הקרובה על מנת לעזור לכל הילדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן