אזהרת צפייה – 18 פלוס: גל גברעם משתוללת בסרטון עם חשפן

צפו בגל גברעם משתוללת עם חשפן רגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול. בסרטון שדלף ונחשף לראשונה נראית הדיירת הסקסית בפוזות מגרות. מה תום יחשוב על זה?

חשיפת פורטל עומרי חיון: גל גברעם ממשיכה לעורר שערוריות שקשורות לדברים אינטימים שביצעה ועשתה בעברה. לא פלא שבבית האח הגדול היא הגיעה כל כך מהר לקשר זוגי. לאחרונה מופץ  ברשת סרטון מיום הולדת של ידיד שלה שלשם הוזמן חשפן. צפו כיצד גל זרמה איתו ולא היה לה בעיה לשתף את הצופים שלה בסטורי עם זה. האם זה ראוי? מקובל?

כידוע, גל נכנסה לפני חודש בדיוק לבית האח הגדול והספיקה לעורר לא מעט שערוריות. במהלך שיחת בנות על מחזור שנערכה בסלון הבית בין גברעם למור לרמן וקארין עליה שיתפה גברעם את הבנות על סיפור שקרה לה עם האקס שלה במהלך טיסה ליפן, מי שעקב אחרי היחסים בין גברעם לאביב בטח יודע שהם בילו יחד בשנה שעברה ביפן במהלך נסיעת עבודה של אביב.

אנחנו נזכיר שהיא אמרה לחברותיה בבית מול כל העם את הדברים הבאים: "רוצה לשמוע סיפור את בוכה בתחתונים שלך? כשטסתי ליפן עם האקס שלי, ידעתי שאני צריכה לקבל בזמן הקרוב אז אמרתי לו 'בוא במטוס', פעם ראשונה שטסנו יחד, אמרתי לו בוא נעשה את זה כאן, והוא אמר לי 'להה, עשיתי את זה וזה לא כיף".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן