אתי לוי – אחות של זהבה בן תוקפת: "אחד שירק על אמא שלו מוביל חרם על זהבה בבית"

אחותה של זהבה בן, אתי לוי, במסר ישיר וחד: ״עושים עליה חרם, אחד שירק על אמא שלו מוביל את זה", כשהיא מתכוונת ליהודה

אתי לוי יוצאת להגנתה של זהבה בן. לטענתה עושים על אחותה חרם באח הגדול. הרשת גועשת ונראה כי היחסים בבית בין זהבה בן לדיירים אחרים עלו על שרטון. אתי לוי, שרואה את הכל מהבית שלה, מבינה שמשהו לא טוב מתבשל נגד זהבה אחותה והחליטה לפתוח על יהודה וחבריו בפוסט נוקב, אולי על מנת לשנות את דעת הקהל.

אחותה של זהבה בן מקווה שהמילים שהיא כתבה ישאירו את אחותה בבית ויזכו אותה בעוד קולות. בין היתר היא כתבה: "כל אלה שרק מנסים לפגוע להכפיש אותה או לצחוק מאחורי גבה כל הזמן, (ד) שעושה את עצמו חבר שלה עאלק..! והמבין יבין ! להעליב, לשנוא שינאת חינם, או לעשות חרם ? כמוך למשל אדון יהודה ו.. (ק, א, ר) רמזתי בסוגריים את השמות שלכם כי אתם אפילו לא ראויים שאני אכתוב את שימכם המלא. אתם חבורת לצים, שק של נחשים, מכישים ובורחים כמו אחרוני הפחדנים, אגב, יש לי שיר שהקלטתי לפני הרבה שנים על שונאים וקנאים שנקרא "קנאים"".

עוד ציינה: "אחד שירק בפנים של אמא שלו אין לו טיפת כבוד לא לעצמו, ובטח לא לסובבים אותו, ' הוא בעצמו שונא את עצמו.' זה בא מהבית שלו. שנאה היא דבר מסוכן מאוד. ברגע שהיא היכתה שורשים בלבך מהבית שלך, קשה ביותר לנער אותה מעליך".

אתי לוי כתבה ממש מהלב ולא האמינה למה שהיא רואה. לסיום היא ביקשה לעודד את אחותה מרחוק: "תהיי חזקה אחותי האלופה. את תותחית על, את ורד בשדה של הרבה קוצים שם, תומכת בך, מחזקת אותך אני חיה אותך כל שנייה גם כשאת רחוקה ממני, בלב שלי תמיד , באנו לעולם הזה ביחד, ויחד אנחנו כח שאי אפשר להביס אנחנו בלתי מנוצחות , שלעולם לא תיפול רוחך מאנשים שרק אומללות קינאה ורוע לב מגדירים אותם".

עוד ציינה: "אחותי היא הדבר הכי טהור עלי אדמות היא מבינה הרבה מאוד דברים באינטואיציה החזקה שלה, בחוכמה הפנימית שלה, למרות שהיא לא מביעה את זה, היא אומרת רק את מה שצריך ולא יותר, כי היא אחותי אהובתי נותנת ועושה טוב עזרה ונתינה לזולת, והשקט שלה הוא הנשק הכי חזק שלה".

רוצים לראות את הסרטון של יהודה מקלל את זהבה והיא הולכת לחדר האח הגדול בוכה?!! צפו בסרטון החרם – לחצו כאן למעבר לצפייה בעמוד הסודי!

נראה כי אתי לוי, שרואה את הכל מהבית שלה, מבינה שמשהו לא טוב מתבשל נגד זהבה אחותה והחליטה לפתוח על יהודה וחבריו בפוסט נוקב, אולי על מנת לשנות את דעת הקהל. התחושות הקשות שלה באו לידי ביטוי והתגובות ברשת היו מעודדות לפוסט שהיא העלתה: " אלופה מילים כדורבנות אין על זהבה ורואים כמה היא רגישה ועם לב ענק ומי שלא טוב לו יום טוב לו היא תזכה ובגדול הכי מגיע זה לה ". כתבה גולשת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן