התשובה לכל השאלות: לאן נעלמו דיירי "האח הגדול" ?

אז מה קרה לפני ההיעלמות המסתורית של ארבעת הדיירים שיצאו ל"אשפוז"? איך הגיבה רונית? מה חשב רמי? ומי בדרך הביתה?

תום, אילון, לינור ורונית חוזרים לבית כפי שנעלמו כשהאח כיבה את האורות והחזיר אותם לשאר הדיירים באופן מפתיע. התרגיל של האח הגדול היה מושלם, הוא שלח אותם לחדר צדדי בו הדיירים ראו את כל מה שקורה בין הדיירים ושמעו אותם מדברים עליהם בין היתר. הדבר גרם לעצבים וכעס רב בקרב הנעלמים שגילו דברים חדשים.

ארבעת הדיירים שבו עם כעס אחרי המידע שגילו בעקבות הצפיה שלהם מהצד במתרחש. בכל אופן כרגע הם יצטרכו להתמודד עם העובדה שהם בדרך להדחה מאחר וארבעתם על הגריל. הסיבות בגינם הם נשלחו מהבית היו בעקבות הדירוג לו זכו: תום – הכי פחות אמיתי, אילון – הכי פחות אכפתי – רונית – הכי פחות רגישה, לינור – הכי פחות מעניינת.

בכל מקרה, לאחר שהתברר לדיירים מה נאמר עליהם מאחורי הגב, נראה כי מאזן הכוחות הולך לעבור שינוי גדול בקרוב מאד. כך לדוגמה, רונית לא הבינה מדוע קיבלה את התואר הכי פחות רגישה, תום נזקק לחיזוקים אחרי שלא אהב את העובדה שקיבל את התואר הכי פחות אמיתי ועוד נחשף שהתפוצץ בחדר עם שלושת הדיירים האחרים ששהו עימו במשימה. הוא עצבני הבחור.

הדיירת לינור לא התרגשה מהתווית שהדביקו לה והיא שמחה שרמי חזר אליה אחרי שלא היו יחד בימים האחרונים בעוד הדייר אילון חזר ואמר באופן חד משמעי שקארין לא קיימת מבחינתו ליד ג'וזי ויהודה שדיי חיזקו אותו לאחר שתיאר להם מה שראה דרך החדר הצדדי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן