באמצע הרחוב ליד כולם: השוטרים חקרו את מור לרמן ודיוויד דימוס מודחי "האח הגדול"

שני יוצאי האח הגדול תפסו קצת שקט בתל אביב אבל אז הגיעו השוטרים והפריעו להם – איך השניים יצאו מזה והאם קיבלו דו"ח בסופו של דבר?

דיוויד דימוס ומור לרמן נצפו אמש מסתובבים בכיכר דיזנגוף בלב תל אביב. הצמד ליקט ארוחת טייק אווי מאחת המסעדות שם ביקש לאכול על ספסל ליד הכיכר אבל אז עברה ניידת משטרה באזור ועצרה את החגיגה שלהם. צמד שוטרים הגיעו למור ודיוויד ושאלו אותם האם הם בטווח הק"מ מהבית, הם ביקשו תעודות זהות מהצמד והם עשו כרצונם.

במהלך השיחה דיוויד דימוס אמר לשוטרים שהוא אומנם גר באילת אך כעת הוא שוהה בתל אביב ואת לרמן אמרה להם שהיא יצאה לפני כמה ימים מבית האח הגדול. זה נגמר בלי דו"ח הפעם למזלה. כזכור, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מור לרמן לא מצאה אהבה בריאלטי החתונות והשידוך למאור פינקלשטיין לא צלח, כי השניים לא שרדו את המאץ'.

לרמן, שככל הנראה לא שבעה מהחשיפה, נכנסה לפני חודש לבית "האח הגדול" אך שרדה שם חודש בלבד. אגב, בתעודת הזהות של פרופיל הכניסה שלה חשפה לרמן פרט מפתיע במיוחד, לא לפני שהרימה לעצמה ללא הרף על היופי שלה, על ההצטיינות שלה בכל התארים והלימודים ועל היותה בחורה אינטליגנטית דעתנית ולא פראיירית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן