רן דנקר: "אני רוצה ילד, למה הגבר שלי לא יכול להיכנס להריון?"

בראיון מיוחד שהעניק השחקן והזמר ליעל בר זוהר הוא דיבר על החלום של להיות אבא לילדים מהזרע שלו: "ארצה ילדים משלי. אני משער שכן. בקטע מאוד אגואיסטי, בא לי לראות איך זה יראה". לפני כחודש וחצי רן דנקר התחתן עם בן הזוג שלו, הבמאי איתי וייזר. השניים נישאו בטקס צנוע ובדיסקרטיות. יש להם שתי בנות והם גרים בדירה ביפו, אותה נוהג לחשוף דנקר בפוסטים באינסטגרם. דנקר נמצא בכותרות כבר הרבה מאוד זמן, מאז הפך מכוכב נוער למוזיקאי ושחקן מוערך, אבל הוא תמיד ממשיך להפתיע את העוקבים והאוהדים שלו.

לאחר הבשורה על החתונה, רן ואיתי קיבלו המון איחולים מבני המשפחה, מחברים ומעריצים. כעת דנקר העניק ראיון ליעל בר זוהר בו הוא דיבר על העתיד המשותף עם איתי ועוד: "הטבעות כבר היו אצלי ואצל איתי, בעלי, כבר תקופה. נורא רצינו לעשות משהו גדול ורציני כזה אבל זה לא קרה, ואז באיזה רגע פשוט ישבנו עם הבנות בבית ואמרנו 'בוא פשוט נוציא את הטבעות ונעשה את זה עכשיו'. מה יכול להיות יותר מרגש ורומנטי, לעשות את זה מול הבנות שרואות את זה?"

"המצב בו למישהו אחד אומרים 'כן' ולמישהו אחר אומרים 'לא', בשם הדת או בשם כל דבר אחר, מבחינתי פסול לחלוטין. ניאלץ להמשיך להיאבק על הזכויות שלנו עד שזה יראה מספיק לגיטימי וטבעי". לשניים יש כאמור שתי בנות מהורות משותפת אותה הביא וייזר בעבר. דנקר סיפר בראיון שהוא מרגיש אבא שלהן לכל דבר ועניין. כשבא להן הן קוראות לי אבא, לפעמים הן קוראות לי רני. יש לנו המון שמות בבית, זה ממש משתנה. אנחנו לא לוחצים על זה, אני מרגיש שאסור ללחוץ. זה צריך לבוא בצורה טבעית. הבנתי במשך הזמן שגם אם הן לא הבנות שלי ביולוגית, מה שהופך אותן לשלי… 'שלי', זה גם איזה ניכוס כזה, אבל מה שהופך את זה למעניין ולחזק ולאהבה, זה הזמן שאתה משקיע. אז אני אבא לכל דבר מהבחינה הזאת, כן. מה הלאה? ארצה ילדים משלי. אני משער שכן. בקטע מאוד אגואיסטי, בא לי לראות איך זה יראה" .

על עולם התרבות אמר: "בהרבה מובנים, עולם התרבות הוא ז"ל, הוא פשוט ז"ל. הוא נדחק הצידה בצורה מזעזעת. יצאנו, צעקנו, ניסינו. הבנו שלמרות שיש מלא אופציות לחזור לתיאטראות, זה בכלל לא בסדר העדיפויות שלהם. הבנו שאין ברירה אלא להילחם ממקום אחר, ולנסות להסביר להם שגם אם לא פותחים את התיאטראות ואת אולמות התרבות, צריך להיות לפחות סוג של מתווה מסוים שיעזור לאומנים לשרוד כלכלית. אנחנו כל הזמן בשיחות עם שר התרבות, שעוד רגע כבר לא יהיה לא שר התרבות… לא יאמן שאנחנו הולכים לבחירות רביעיות, אבל זה ייתן את האופציה הזו להילחם עכשיו על הדברים האלה". בזמן שעולם התרבות מושתק כמעט לחלוטין, אנשיו נאלצים להישאר בבית ללא יכולת להתפרנס מהמקצוע שלהם: "מהרגע שיצאנו החוצה, לא קיבלתי שקל. קיבלתי מענק אחד שאי אפשר לחיות ממנו כמובן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן