דרמה בערוץ 13: יעל בר זוהר באמת אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי?!

האם יעל בר זוהר אושפזה בבית חולים פסיכאטרי בגלל מחלה מסתורית? המגישה ובעלה מתמודדים בימים אלה עם סיפור מוזר מאד ותביעה חדשה אשר קשורה לשיתוף פעולה שלהם עם חברת תרופות שהציגה אותה כחולת נפש. אז מה קרה ליעל בר זוהר ולגיא זוארץ?

האם יעל בר זוהר סובלת מבעיה רפואית? האם היא באמת אושפזה בבית חולים פסיכאטרי? ומה קורה עם גיא זוארץ? קבלו את הסיפור המוזר מאד אשר קשור לשיתוף פעולה שלה ושל בעלה גיא זוארץ עם חברת תרופות: הצמד ניהל מו"מ מול חברת תרופות מקומית כאשר המטרה שלהם הייתה לקדם את המוצר ולדווח על העזרה שאפשר לקבל ממנו עבור מי שסובל ממיגרנות. לטענת יב"ז במקום זה הם עשו שימוש מידע שגוי במיגע והציגו תוכן לא ראוי.

אז מה קרה שם? יעל וגיא מאשימים את החברה שהוציאה תוכן לא נכון הקשור למצבם הרפואי והציגו את הצמד כסובל "ממחלה" ואף הוציאו פירסומים לפיהם יעל סובלת גם מהפרעה נפשית ונמצאת בכלל באישפוז – אבל שבפועל מדובר רק בפרסומת למיגרנה כאמור. "ההטעיה נעשתה ע"י חברת התרופות שהוציאה את הדברים בצורה לא נכונה וגרמה לפרסום שגוי הפוגע ביעל ובגיא". אמרו מקורבים לצמד שמתכוונים כעת לבקש הבהרות מהחברה.

"בני הזוג נדהמו, הופתעו והובכו מהפרסום המכפיש שאין בו אמת, כל מה שיש להם לומר הם יעשו זאת מול החברה בהתאם לדרכים המקובלות בדין". מסר עו"ד עמית הורוביץ המייצג את יעל וגיא. מחברת התרופות לא נמסרה תגובה עד כה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן