רמי ורד בהלם: הסוד האפל של לינור סיבניק מהאח הגדול נחשף

הלם הלם הלם! הסוד הגדול של דיירת "האח הגדול" – לינור סיבניק נחשף! מה יגיד רמי ורד שיגלה שהאקס של לינור נזרק שניה לפני שהיא נכנסה לבית?

רגע לפני שלינור סיבניק נכנסה לבית האח הגדול היא יצאה מזוגיות שלושה שבועות לפני שנכנסה לבית "האח הגדול". היא החליטה להפרד מבן זוגה בלי לספר לו שום דבר. כעת אנחנו יכולים לדווח כי לינור הייתה בזוגיות עם ניר זוהרי גרוש ואב לשניים מעפולה. לינור וניר ניהלו זוגיות יציבה במשך שנה וחצי ובחודשיים האחרונים אף דיברו על חתונה כך אנחנו חושפים לראשונה.

אז מה קרה? כנראה שעלה לה לגברת לינור והיא החליטה להיפרד מהאקס ואולי חשבה שתמצא אהבה בבית "האח הגדול". האקס ניר – הופתע לגלות שהוא מודח מהקשר שלו עם לינור סביניק – היא הודיעה לו כי היא נפרדת ממנו. 20 יום לאחר הפרידה המפתיעה זוהרי ראה את לינור נכנסת לבית "האח הגדול" יחד עם כל צופי הריאלטי ומסר: "כבר דיברנו על חתונה, ואז היא קיבלה חוזה עבודה בחברת קוסמטיקה. היא רצתה שאעבור למרכז ואמרתי לה שאני לא עוזב את קרבת ילדיי, ביקשתי ממנה לעבור לגור איתי בעפולה".

עוד הוסיף ניר: "היא אמרה שזה לא יקרה. אז היא הודיעה לי שזה נגמר ככה בפתאומיות. אבל המשכנו להיות בקשר יומיומי עד שבת שהיא נעלמה.. אז ככל הנראה היא נכנסה לבידוד, דיברנו על געגועים ועל האהבה שלנו. באותו מוצאי שבת היא אמרה שהיא טסה במסגרת העבודה ובראשון היא פשוט נעלמה. ואחר כך ראיתי אותה על המסך נכנסת לאח הגדול. חשדתי שהיא נכנסת לאח הגדול במיוחד כשפתחה את הפרופיל שלה מפרטי לציבורי. הלוואי והיא תצליח אני מאד אוהב אותה. אני לא חושב שיהיה למה לחכות לה. זה מאד פגע בי".

לא שמעתם?? רוצים לצפות בסרטון של לינור ורמי ורד מתנשקים בשידור חי?! – הקליקו כאן לצפייה בסרטון הנשיקה בעמוד הסודי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן