פיצוץ ביחסים של ניר אבישי כהן לליאור דואק

כוכבי האח הגדול האחרון הסתכסכו לאחרונה והקשר ביניהם נותק אחרי שדואק הסיר עוקב מאבישי כהן – למה?

דואק ואבישי כהן הכירו באח הגדול והפכו לחברים טובים. לא מזמן אפילו דואק גם ארגן מסיבת יום הולדת מושקעת לאבישי כהן בביתו, ולשניים יש הרבה מאוד נוכחות משותפת ברשתות החברתיות. זה כנראה לא אומר הרבה מאחר וערן סוויסה פרסם השבוע האחרון עשה לא טוב ליחסים של השניים, כאשר דואק הסיר עוקב מאבישי כהן.

אנו יכולים לספר כי אבישי כהן היה חברו הטוב של דואק ושמר איתו ועם תקוה גדעון על קשר הדוק. אבישי כהן לא יודע מה הסיבה שגרמה לדואק להתנתק ממנו במפתיע ובלי סיבה ולהסיר ממנו עוקב, אך מקורבים לדואק דיווחו כי הסיבה קשורה בחוסר נאמנות של כהן לדואק. על פי מקורבים, דואק גילה כי כהן לכלכך עליו מאחורי גבו עם מכרים.

גורם המעורב בפרשה אמר: "ליאור דואק רואה בנאמנות ערך עליון בחברות". ליאור דואק מסר: "אין תגובה" ואילו ניר אבישי כהן אמר: "אני אוהב את ליאור אהבת אח, ואני מאמין ומקווה שבקרוב דברים ישובו לקדמותם". אגב, לפני פחות מחודש אבישי כהן בירך את חברו לשעבר: "ליאור, אח יקר. יום הולדת שמח! יש לי כל כך הרבה מה לאחל לך שכנראה את הרוב לא אכתוב כאן אלא אומר לך באופן אישי. אבל חשוב לי, דווקא כאן, לכתוב לך כמה אני אוהב אותך, כמה אני מעריך אותך ואת הדרך היפה שאתה צועד בה". מה יהיה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן