פיצוץ בין אופירה אסייג לברקו: "הוא עושה לי מה שעשה לי אייל גולן"

המגישה חשפה בשידור: "ברקו מקנא לי ומבקר אותי במילים לא יפות", אחרי שברקו דיבר לא יפה עליה בראיון שהעניק. המשבר יפתר?

האם אנחנו לפני משבר ביחסים בין אופירה אסייג לברקוביץ'? המגישה חשפה בשידור שנעלבה מהדברים שאמר עליה ברקו. כזכור, הוא אמר: "למדתי שכשאתה יותר מדי בקשר חברי ומשפחות וזה לא טוב, אז אנחנו בקשר עבודה מצוין, מדברים בטלפון, נפגשים פעם ב.. אבל זה לא אותו קשר שהיה לפני שנתיים שלוש, שהיה כמו משפחה והיה לוחץ, כנראה שזה לא מתאים".

אסייג הייתה בשוק. היא לא ציפתה שהדבר ייחשף בשידור ולכן החליטה לפתוח את כל הקלפים מול המצלמות ולשם כך הזמינה לאולפן את פרופסור יורם יובל, פסיכיאטר וחוקר מוח, שילמד את השניים איך לריב נכון. ברקו הוסיף: "אני ואופירה זה כמו משפחה. 14 שנה שאנחנו עובדים ביחד, מאז התוכנית הזאת נהיו הרבה בלגנים. הרגשתי שאם אני לא לוקח צעד אחורה, יהיה פה פיצוץ מטורף וניפרד. אז בשנה האחרונה, עוד לפני הקורונה, לקחתי צעד אחורה, והיחסים בינינו כרגע הם יחסים טובים אבל יחסי עבודה. זה כבר לא כמו שהיה, משפחה מלוכדת, היינו אחים, כרגע אנחנו רק בני דודים".

אופירה הגיבה: "הוא כבר לא נכנס אליי הביתה בלי שאני יודעת, לוחץ את הקוד והילדים שלי קופצים עליו. הוא כבר לא בא לשבת לקפה, הוא כבר לא אוכל אצלי בקידוש, אנחנו כבר לא מסתמסים, רק מקצועית. האם זה יפה להגיד מה שהוא אמר אצל גיא פינס? ככה מתנהג בן זוג לעבודה שכבר 14 שנה אני החברה הכי טובה שלו וכל הסודות שלי אצלו והסודות שלו אצלי? אני צריכה לשמוע את זה בטלוויזיה?"

אסייג לא עצרה: "אתה לא מפרגן, אז אתה מקנא. הוא לא מסוגל להגיד לי מברוק על כלום. עברתי איתו כברת דרך, בהתחלה הייתי בוכה מהמילים שלו, אחר כך הייתי לקחת את זה ללב, אחר כך לא התייחסתי והיום אני לא שומעת ולא רואה". ברקו הגיב: "את ממציאה, איזה מילים? אני לא יכול לסבול את ההמצאות האלה, זה משהו מטורף. החום הזה שורף. איתה החום הזה שורף. אתה חיית פעם עם אחת כמו אופירה? אז אתה יודע על מה אני מדבר. אז אני מצאתי את הפתרון, לקחתי צעד אחורה, זה נהדר מאז, לא רבנו פעם אחת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן