המשטרה הפסיקה את ההופעה של עדן בן זקן

הזמרת חגגה על הבמה, האורחים לא שמרו על ריחוק וההופעה הופסקה על ידי כוחות השיטור

עדן בן זקן הופיעה אתמול בחתונה בכפר סבא. בשל צפיפות ואי שמירה על הנחיות משרד הבריאות הגיעה המשטרה למקום. ההופעה הופסקה מספר פעמים אך חודשה מיד לאחר מכן כאשר החוגגים התרחקו זה מזה וברחבת הריקודים היו רק כמה עשרות. הנגנים של הזמרת עטו מסכות והזמרת אף ביקשה מספר פעמים מהחוגגים לשמור על ריחוק.

בן זקן הופיעה בחתונה במשך 45 דקות. בסופו של דבר, לאחר התקרית עם המשטרה, ההופעה הושלמה והחתונה נמשכה כרגיל. יש לציין כי צוות הנגנים של הזמרת עטו מסכות, והיא נשמעה מבקשת מהמשתתפים לשמור על ההנחיות. כפי שניתן לראות בתיעוד בן זקן עלתה להופעה בפני הקהל. על פי אנשים שנכחו באירוע וגם על פי התיעוד, הקהל מאוד התלהב מההופעה ורבים מהם רקדו בצמידות ובצפיפות.

רואים בסרטון כי מרבית האנשים באולם לא עטו על פניהם מסכות. מטעמה של עדן בן זקן נמסר: "עדן בן זקן הוזמנה להופיע במקום, היא נשמעה להוראות ולבשה מסכה, כשעלתה לבמה להופיע הורידה את המסכה על מנת שתוכל לשיר ולשמח את הנוכחים. על הרחבה בזמן ההופעה לא היו מעל 50 איש, בדיוק לפי ההנחיות, כשהמשטרה נוכחת במקום ומפקחת על הנושא. עדן מתייחסת מאוד ברצינות להנחיות ושומרת עליהן. מסיבה זו גם במהלך המופע דאגה מיוזמתה האישית לבקש במיקרופון מהנוכחים לשמור על הנחיות משרד הבריאות". במשטרה ציינו כי בעל גן האירועים קיבל קנס וזומן לשימוע.

 

 

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן