אייל גול שוב פעם מתפוצץ על אופירה אסייג

אייל גולן העלה לעמוד האינסטגרם שלו סטורי בו התייחס שוב לפרשת הסרת העוקב שהתחילה את הסכסוך ביניהם.

הזמר אייל גולן העלה סטורי שלו בדרכו, יחד עם דניאל גרינברג וכתב: "שבוע טוב מבורך לכולם, בדרכנו צפונה". ולצד זה כתב: "הידעת? עוקב=מוסר". אנו נסביר כי גולן שלח עקיצה לאסייג והתכוון שרגע אחרי שהסיר ממנה עוקב, פתאום היא פיתחה מוסר. כזכור, בראיון אמרה אסייג "טעיתי מבחינה מוסרית שתמכתי באייל גולן. גם לאופירה אסייג מותר לטעות, אני טועה כמו כל בני האדם בעולם", סיפרה לדנה ויס.

"אני כאישה, כאמא ועיתונאית – טעיתי כשהגנתי על אייל גולן. אני יודעת שיהיה לי מחיר כבד על זה שאני אומרת את זה, אבל אני מפחדת רק מאלוקים. אני חטפתי אז מחיר מאוד כבד, מארגוני נשים, אמהות ומנשים שנפגעו. היום, ביולי 2020, אני יכולה להגיד שאני מתחרטת שהגנתי עליו מבחינה מוסרית וממקום חברי".

עוד דברים שהרגיזו את גולן היו: "אני טוטאלית בחברויות שלי" אמרה אסייג והוסיפה: "לא בטוח שלא הייתי רואה את זה אם הוא לא היה מסיר עוקב. היום אני אמא לילדה בת 11, אני רואה אחרת את העולם. גם כשהגנתי על אייל לא נכנסתי לגופו של העניין. הוא לא חבר, ואני טעיתי". נראה כי גולן רומז שההתייחסות של אופירה לפרשת הקטינות והעובדה כי חזרה בה מההגנה הטוטאלית שהציגה בזמנו, קשורה בהכרח להסרת העוקב. האמנם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן