יהונתן מרגי שר לאסירי כלא 6

הזמר המצליח הגיע לכלא 6 על מנת לשמח את האסירים. הם היו מרוצים מהמחווה שנעשתה עבורם והודו לו על הכוונות הטובות

בזמן שהוא מקפץ על במות צה"ל, הזמר יהונתן מרגי מצא זמן להגיע לכלא 6 על מנת לשמח את האסירים. הם היו מרוצים מהמחווה שנעשתה עבורם והודו לו על הכוונות הטובות. מרגי הגיע למתחם השקם במקום, הרים את החיילים היושבים בכלא, המפקדים, ושאר המשרתים הרגילים. השירים שלו גרמו לאווירה טובה במקום ולמרות הנחיות הקורונה ההתקהלות היתה עם מרווחים ולא במקום סגור. נראה שהחייל הכוכב נהנה מכל רגע.

רק לאחרונה מרגי לוהק לסדרה מוזיקלית חדשה של טין ניק ויס, לצד אניה בוקשטיין וחנה לסלאו. הסדרה כולה מתרחשת בכפר ממוצא בשם משעולי לב, אבל מה בדיוק יקרה שם? את זה עוד שומרים בסוד. מה שבטוח שלא מדובר בספין אוף של "כפולה" על החיים של מרגי. אם לא די בכך, גם התקבלה באופן רשמי הבשורה על כך שיונתן מרגי חתם על חוזה בינלאומי עם "סבן מיוזיק גרופ" בהנהלתו של חיים סבן.

כזכור, המנהל החדש של מרגי, לקח תחת חסותו בשנה שעברה גם את סטטיק ובן אל. על פי אנשיו של מרגי, הזמר הצעיר זוהה על ידי סבן כ"מוזיקאי בינלאומי", ועל פי חיים סבן עצמו, לא לקח לו הרבה זמן כדי להשתכנע. על פי הדיווחים, אנשי סבן מיוזיק גרופ צפויים להזמין את את מרגי לארה"ב למחנה כתיבת שירים והפקה בקיץ. הזמר המוכשר בינתים מעביר את השירות הצבאי שלו באושר אחרי שהוא הגיע למתחם השקם, הרים את החיילים היושבים בכלא, המפקדים ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן