שרית חדד מככבת גם ביפן

צפו: הזמרת זכתה למחווה מלהקת זמר יפנית אשר שרה את אחד משיריה המפורסמים. חדד סיפרה כי התרגשה מהמחווה של להקת הזמר היפנית ונראה שבהחלט הם עשו ביצוע מרשים עם קולות נאים לשיר העוצמתי של הזמרת הנערצת.

אנחנו קופצים ליפן, מדובר במשהו מאד מרגש. שרית חדד התפרסה עם אחד השירים החזקים שלה: כשהלב בוכה, אבל מה תגידו על זה  שלהקת השחר היפנית החליטה לעשות קאבר עליו? את השיר כתב יוסי גיספן ושרית חדד שרה אותו. צפו בביצוע של מקהלת השחר שמאד מחבורת לישראל ומזדהה עם הקורונה שיש בעולם – זה הגיע למאות אלפי צפיות ברשת.

בזמן שמשבר הקורונה פגע קשות בתעשיית המוזיקה והבידור, כשאלפי הופעות בוטלו ברחבי הארץ, יצאו אמנים במחאה ובמאבק להצלת עולם התרבות ונאלצו להסתגל למצב החדש – בין אם זה בהופעה דרך אפליקציית זום, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם או טיקטוק, ובין אם זה בהורדת מחירים דרסטית, שהגיעה לשיאה בערב יום העצמאות, שהוא בדרך כלל הערב הכי רווחי בשנה לכל אנשי הענף, אפשר לומר שהמחווה הזאת יפה מאד.

בכל הקשור לחדד, לאחר שהודיעה באוקטובר האחרון בפוסט מרגש באינסטגרם על כך שהיא בהריון שני, היא ילדה לפני חודש את בתה השנייה. חדד סיפרה כי התרגשה מהמחווה של להקת הזמר היפנית ונראה שבהחלט הם עשו ביצוע מרשים עם קולות נאים לשיר העוצמתי של הזמרת הנערצת. צפו בביצוע של מקהלת השחר שמאד מחבורת לישראל ומזדהה עם הקורונה שיש בעולם – זה הגיע למאות אלפי צפיות ברשת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן