יאיר נתניהו פירסם תמונה של אופירה אסייג שהייתה שמנה

בנו של ראש הממשלה פרסם תמונה של אופירה לפני שירדה במשקל

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שוב החליט להקניט את אופירה אסייג. הבן של העלה פוסט לאינסטגרם עם תמונה של אופירה על גבי עיתון, לצד תמונת פפראצי של אסייג לא מחמיאה במיוחד. אין ספק שמדובר בתמונה ישנה, כי מאז היא פורסמה הצליחה אופירה להוריד במשקל אבל יאיר נתניהו בחר לשתף את שתי התמונות. הפוסט שלו שוב עורר מהומה ברשת, כמו תמיד יש לציין. אז הוא כתב שהדליק את המדורה?

הכיתוב היה: "מצא את ההבדלים, מי אמר שפוטושופ לא עושה קסמים". ברשת זה הפך תוך שעות לסערה של ממש כשחלק מתומכי נתניהו הגיבו נגד אופירה והיו כאלה שהגיבו נגד יאיר נתניהו על המהלך שביצע. כזכור, בין השניים פרץ לפני חודשיים עימות חריף ברשתות החברתיות זאת לאחר שאסייג ראיינה בתוכניתה ששודרה בקשת את אורנה פרץ, הבחורה מקריית שמונה, שהתעמתה עם ראש הממשלה, ביבי נתניהו.

נתניהו הבן לא אהב את האירוח של פרץ בתכניתה של אסייג ומיד העלה פוסט נוקב: "אופירה אסייג היא בהמה גסה שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי. הסיבה היחידה ש'קשת' משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל הסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו וציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז'ה מבחילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן