עומר אדם בסיבוב הופעות בארצות הברית

הזמר משדר עסקים כרגיל אחרי הפרידה שלו מאסף המנהל האישי

אחרי הפרידה מהמנהל אסף, עומר אדם משדר עסקים כרגיל ומודיע על סיבוב הופעות בחו"ל. בין היתר אדם יופיע בטורונטו שבקנדה, ניו יורק , מיאמי ולוס אנגלס בפרק זמן קצר יחסית של שבוע ימים. המסע הזה הפעם יצא לפועל אחרי שאשתקד מעריציו חוו אכזבה מאחר ואדם ביטל את ההופעות שלו מעבר לים. כזכור בעקבות שינויים של מדיניות ונהלים ברשויות ההגירה האמריקאיות, בקשות הוויזה של הלהקה המלווה את אדם התעכבו.

ההפקה שלו הגישה את כל מה שנדרש לפי החוק ויתרה מזאת, הכל הוגש לפי לוחות הזמנים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר שלה. בהפקה עשו כל שביכולתם ונעזרו באנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת להצטייד בכל האישורים הנדרשים לתאריכי סבב הופעות חדש וכעת זה יצא לפועל. על פי התכנון, אדם אמור לטוס לארצות הברית בסוף מרץ.

אז הוא יתחיל את מסע ההופעות שלו מטורנטו, ניו יורק, וימשיך למיאמי ולוס אנג'לס. הביטול של סיבוב ההופעות הקודם גרם לנזקים כלכליים גדולים לזמר ולהפקה  אבל הפעם הכל יסתדר. בזמנו הזמר היה אמור לצאת לסיבוב הופעות בארה"ב, שכל המופעים בו הם "סולד אאוט" אך הנגנים ואנשי הצוות שמלווים אותו לא קיבלו ויזה לארצות הברית. בכל אופן אדם שנפרד מאסף המנהל משדר עסקם כרגיל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן