אופס: הציצי של אופירה אסייג נחשף בטעות


המגישה מבלה בחופשה מעבר לים ולא שמה לתמונה אחת חושפנית מדי שהיא העלתה

אופירה אסייג ובני משפחתה: גילי, אמילי, אריאל ואייל טסו לסין שבאסיה. החבורה החליטה להעביר את חגי תשרי מעבר לים ואחרי שעמלו קשה על האריזות לטיסה הארוכה, דאגה אופירה לשתף את הגולשים עם מקבץ סטוריז מרשימים ולוהטים שלה ושל הקרובים שלה. באחת התמונות אופירה העלתה תמונה עם בגד ים שאיך נאמר היה יותר מדי חשוף ולכן הצנענו את החלק הזה כפי שאתם יכולים לראות.

בגדי הים של אופירה לא מביישים אף אחת והעובדה שהיא אוהבת לעורר שערוריות זה לא חדש לנו. לאחר ששיתפה אותנו בתמונות לוהטות שלה היא עברה לשתף את העוקבים שלה בתמונות של המשפחה מבלה במלון חמישה כוכבים בסין, על פי התמונה והתיוג שהיא העלתה מדובר על מלון ארבע העונות הידוע ביוקרתו המרשימה לציבור הנופשים בסין. בלי קשר למלון ראינו אותה מבלה גם בפארקי מים, איצטדיונים, בריכות ומסאג'. מה רע?

נראה שאחרי פרשת העוקבים עם איייל גולן יצאה אופירה לנקות את הראש ומי כמוה יודעת לעשות זאת בצורה מיטבית? אגב, רוצים לדעת כמה זה עלה לה? כדאי שתשבו מאחר וחבילה כזאת של שבוע במלון הפאר הסיני עולה למעלה מחמישה עשר אלף ₪. קולטים? אל תשכחו שזה רק המלון. מה עם טיסה, קניות, בילויים ועוד? נראה ששום דבר לא יעצור את המגישה הלוהטת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן