שרית חדד חגגה יום הולדת שנתיים לבתה נויה


הזמרת חגגה יום הולדת מרגש לבתה הבכורה שהגיעה לגיל שנתיים

נויה חדד, בתה הקטנה של שרית חדד חגגה יום הולדת שנתיים, ואמא שלה כבר טיפחה את הכישרון המולד שלה. חדד העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה בה היא חוגגת לביתה עם עוגה ובלונים. הפוסט גרם להרבה רגש בקרב הגולשים שלא נותרו אדישים ואיחלו הרבה מאד ברכות חיוביות. חדד דאגה לצלם את הבת כשהיא עם הגב למצלמה, כפי שהיא נוהגת לעשות מהיום שהיא נולדה.

כזכור, בעבר חדד גם העלתה סרטון, בו היא יושבת ליד הפסנתר ושרה את "חלק ממני", שיר שהשיקה חודש לאחר שנולדה נויה. הפעם זה היה צנוע יותר והיא כתבה: ״היום הזה מרגש אותי יותר מכל יום אחר, נויה הנסיכה שלי חוגגת. כנראה שבאמת הזמן עובר מהר כשנהנים, כי אני לא מעכלת שאת כבר ילדה כזו גדולה. רואה איך בכל יום את צומחת וגדלה לנגד עיניי. מפזרת שמחה ואור לכל עבר."

לסיכום כתה חדד: "את יודעת את חלק ממני, אולי החלק הגדול שבי. תודה לך על זה שאני מצליחה לראות את העולם טוב יותר דרך העיניים המיוחדות והחכמות שלך. תודה על שהפכת אותי לאדם שמח יותר וטוב יותר. על ילדותי השניה איתך ודרכך ואולי היושב במרומים ניסה לרמוז לנו על הקשר החזק שבינינו עוד כשנולדת, והגחת לחיי שעתיים בלבד אחרי יום ההולדת שלי וככה לנצח את ואני נחגוג את ימי ההולדת שלנו במשותף. מאחלת לך יומולדת שמח, שתגדלי להיות כל מה שרק תרצי להיות. אוהבת ופה תמיד תמיד לצידך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן