בלאגן בתעשייה: אופירה אסייג מאיימת בתביעה נגד גילי כהן


אשת התקשורת לא נשארה אדישה לסרטון בו נראה פליט "האח הגדול" משמיץ אותה ומכינה את תביעת הדיבה

אחרי הפרסום הראשון כאן בפורטל עומרי חיון אתמול, אופירה אסייג נמצאת בכותרות בשבוע האחרון בגלל כל מיני חזיתית. זה החל עם סכסוך מתוקשר עם הזמר אייל גולן, על כך שהוריד לה עוקב באינסטגרם, המשיך עם סולחה שלא באמת הייתה בתוכנית שלה בערוץ 12, וכעת נמשך עם סרטון שהפך ויראלי בימים האחרונים. הבלוגר גילי כהן, שהשתתף בעונה השביעית של האח הגדול, העלה סרטון בו הוא מכפיש את אסייג, שכעת מתכננת לתבוע אותו.

כהן לא חסך במילים ואמר: ""זה לא סוד שאני לא סובל אותך… אבל כואב לי על בעלך, כואב לי על הילדים שלך… אני מקווה שהיה לכם מאה אחוז רייטינג על הסולחה עם אייל גולן, ככה אולי כולם ראו ושמעו – שאת האישה הכי עלובה, הכי מגעילה, הכי רעה ומעל הכל – הכי קנאית. מופע אימים כזה לא היה מאז ומעולם בטלוויזיה. ערב שישי, אנשים יושבים, הזמנת את אייל גולן הזמר הלאומי, חבר שלך, לעשות סולחה. הפכת את זה למסע הכפשות, ללכלוך מתחת לחגורה. מאיפה הוצאת את זה?… אני במקום אייל גולן הופך את השולחן על הפנים שלך. אני בטוח שאייל עשה את החושבים שלו אחרי התכנית. איזה בושה, מה זה להגיד לו שכולם שונאים את החברה שלו?…".

אסייג לא נשארה אדישה לסרטון, שגרף יותר מ-400 אלף צפיות וכבר פנתה לעורכי הדין שלה על מנת לבדוק את האפשרות לתבוע את כהן על הסרטון. בימים הקרובים נדע אם כהן הולך להצטער על הסרטון הזה בגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן