אופירה אסייג ואייל גולן בדרך לסולחה


המשבר על סף פיתרון אחרי שהשניים ילבנו את העניינים בתכנית של אופירה וברקו

הקשר בין אופירה אסייג לאייל גולן צפוי לחזור להיות שמח וטוב כאשר הערב יגיע הזמר לאולפני קשת על מנת ליטול חלק בתכנית האירוח של אופירה וברקו. גולן יעניק לשניים ראיון על הסרת העוקבים שביצע ובין היתר צפויה גם להיות סולחה אחרי המשבר שיצא מכלל שליטה לאחרונה בין השניים. כנראה שגולן החליט לפייס את חברתו הטובה ולמען האמת הגיע הזמן שזה יקרה אחרי הימים הלא נעימים שחלפו.

כזכור, היחסים בין אייל גולן לאופירה אסייג ידעו ימים יפים אבל מאז הסרת העוקב של אייל גולן מאופירה, נראה היה שיש קרע רציני בין השניים. בתכנית הרדיו שלה עם ברקו הפסיקו להשמיע את אייל גולן ובמקום זאת החליטו לשים למאזינים את עומר אדם ופאר טסי, המתחרים הגדולים של אייל. אופירה גם דיברה בגנות הזמר שהיה החבר הטוב שלה, טענה שלכל שבת יש מוצאי שבת ואילו גולן אמר שהכל יהיה בסדר וזה יעבור לה. אולי הוא צדק.

בכל מקרה, הפעם האחרונה שגולן התארח בתוכנית הזאת הייתה כאשר הוא התבקש להיות הבורר וערך סולחה בין אופירה לאייל שהתווכחו ברדיו קשות. עושה רושם שלחברה האלה לא משעמם ונראה שהפעם ברקו יהיה הבורר ויערוך דיון תרבותי בין הניצים על מנת להגיע לעמק השווה ולפתור את הבעיות שצצו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן