מה עשה עומר אדם עם הרב שהורשע בעבירות מין?


לחיצות ידיים וחיוכים נראו בין הזמר לרב שהורשע בעבירות מין

עומר אדם פגש את הרב ברלנד, אותו רב שהורשע בעבירות מין. זה קרה כאשר הזמר היה בדרך לאכול בתל אביב. התמונות הללו הביאו לסערה ברשת על הערכים של אדם שנפגש עם רב מורשע. הרב בירך את אדם ואמר לו: "תהיה הזמר הכי גדול בעולם. תמלא אצטדיון. תעשה הופעות של 800 אלף. תחזיר את כל עם ישראל בתשובה. אשריך שאתה עושה קידוש השם".

יאיר נתניהו שראה את הפוסט שעלה הגיב בנושא: "עומר אדם עשה לייק לפוסט של ראש הממשלה נגד ערוץ 12 והופ הם תוך יום עושים לו סיכול ממוקד". הפוסט זכה ל-600 לייקים ואהדה רבה.  מנגד, אחת המתלוננות המרכזיות בפרשה אמרה: " לא מאמינה שהוא מעז לחבק את מי שתקף אותי. אני פשוט לא מאמינה, אני נקרעת מכאב ומזעם. אני מקבלת מחברות שלי תמונה של עומר אדם מתחבק עם עבריין המין המורשע ברלנד, ועומר מעז לחבק בידיו את מי שעם הידיים השטניות שלו תקף באכזריות אותי ואת חברות שלי, חלקן קטינות".

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של הזמר מסר: "עומר הסתובב בשכונה וליד הבניין תפס אותו בחור חרדי שאמר לו שהרב ברלנד למעלה בשיעור תורה ותכף יורד, וכשהרב ירד הם אמרו שלום זה לזה". יו"ר נעמת, חגית פאר הוסיפה: ״כל לגיטימציה לרב המתעלל ברלנד ראויה לכל גינוי. ברלנד, שהתעלל ואימלל חייהן של נשים, יצא לאחרונה למסע הופעות ברחבי הארץ ולסיבוב ניצחון על חשבון הנפגעות. אנו קוראות לעומר אדם לדבוק במסע ההופעות המוסיקלי שלו ולא לאפשר ל״רב״ להשתמש בו ולגרור אותו למסע ההופעות הבזוי שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן