אופירה אסייג נגד אייל גולן: "עשיתי הכל בשבילו והוא נטש אותי בשביל דניאל"


המגישה נעלבה מהסרת התיוג ולא מדברת איתו מאז – כל הפרטים בפנים

אופירה נגד אייל גולן: אחרי שהזמר החליט להסיר עוקב מכל מי שהוא עקב אחריו לפני (פרט למשפחתו), כולל החברה הטובה אופירה אסייג, עכשיו גם המגישה החליטה -זה נגמר וגם היא הסירה עוקב ממנו. בלתי נתפס מה שקורה בביצה מאז ההחלטה של אייל גולן להסיר עוקבים מכל מי שאינו משפחתו. הזמר גם ניסה להסביר את הסיבה וביקש מחבריו בברנזה לא לכעוס עליו. את אופירה זה לא עניין ממש והיא הסירה עוקב ממנו כאשר הבינה את המצב. עכשיו היא מסבירה מה קרה מאז.

אופירה ידועה הייתה כאחת הקרובות לגולן. היא שמרה עליו המון פעמים בתקשורת אבל היא לא ציפתה להדחה הזאת: "היו מצבים שברקוביץ' אמר לי 'די, את מגזימה אופירה, איזו הגנה' אבל אני חברה עד הסוף, וזה מה שאני יודעת. אייל גולן התקשר אלי אחרי שהסיר אותי והוא אמר לי – 'את שומעת? זה לא מסתדר, דניאל והבנים וזהו'. אמרתי לו – 'שניה רגע, שניה רגע', הורדתי לו עוקב והמשכתי. הוא היה בהלם".

עוד הוסיפה אופירה: "לכל שבת יש מוצאי שבת. אמרתי לו שהתאכזבתי מהקבוצה הקטנה שהוא השאיר, שאני נחשבת יותר מהנשמה שלו, ואני לא שם. מדובר על מי שבסופו של דבר מחשיב אותך לפי מה שאתה עושה למענו. אם במסגרת היחסים שלי ושל אייל גולן שהייתה מטורפת, כמו שאמר ברקוביץ', הוא בחר לא לשים אותי בתוך הקבוצה הקרובה שלו, אז בסדר גמור, עניין שלו ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן